Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،به مناسبت ماه مبارک رمضان بسیجیان شهر بندرکوهستک بیش از ۴۵ واحد خون به نیازمندان اهداء کردند.

سرگرد پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان انتقال خون، بسیجیان و مردم نیکوکار در شب‌های دیگر ماه مبارک، بویژه شب‌های پرفضیلت قدر نیز می‌توانند با اهداء خون، در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: افراد با داشتن حداقل ۱۷ و حداکثر ۶۵ سال سن و حداقل ۵۰ کیلوگرم وزن می‌توانند با داشتن کارت شناسایی معتبر، خون اهدا کنند.
مردان در طول سال حداکثر ۴ و زنان ۳ بار می‌توانند خون اهدا کنند.

انتهای پیام/ز

 

اهدای ۴۵ واحد خون نیکوکاران شهر بندر کوهستک به نیازمندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 97 اهدا خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان