Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@06:16:24 GMT

آماده شدن برنابئو برای یک معارفه بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۹۷۳۶۹

آماده شدن برنابئو برای یک معارفه بزرگ

تور بازدید از ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای روز پنجشنبه معلق شده و طبق شواهد، قرار است مراسم معارفه ویژه ای در آن برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی منابع اسپانیایی نزدیک به باشگاه رئال مادرید، امروز ادعا کردند که باشگاه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را برای برگزاری یک مراسم معارفه در روز پنجشنبه آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق عکس های منتشر شده، تور برنابئو برای پنجشنبه معلق شده و جایگاه ویژه مخصوص معارفه نیز در ورزشگاه تعبیه شده است.

هنوز مشخص نیست که موضوع این مراسم چه خواهد بود. معرفی سرمربی جدید باشگاه بعد از جدایی زیدان محتمل ترین اتفاقی است که ممکن است رخ دهد:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه رئال مادرید زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید کهکشانی ها ورزشگاه سانتیاگو برنابئو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست