Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@18:04:11 GMT

یک تن گوشت،مرغ و ماهی فاسد در کرج کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۹۷۸۷۰

وی افزود: صبح امروز از حدود 7 واحد فروشنده گوشت و مرغ در کرج بازرسی انجام شد.

مدیر کل تعزیرات البرز با بیان اینکه برخی از این واحدها به محض مشاهده گشت تعزیرات اقدام به بستن مغازه‌های خود کردند،بیان کرد: گشت بازرسی با دریافت حکم قضایی برای شکستن پلمب و باز کردن درب واحدها مراجعه و صاحبان این واحدها به ناچار درب مغازه های خود را باز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری با بیان اینکه علی رغم دریافت دستور قضایی برای بازرسی از برخی واحدهای مشکوک به داشتن گوشت فاسد صاحبان آن به قانون تمکین نمی‌کردند،عنوان کرد: در بازرسی از این تعداد واحد حدود یک تن فرآورده‌های غذایی ،گوشت و مرغ و ماهی فاسد و غیر بهداشتی از واحدهای صنفی در کرج کشف شد.
مشرق

                  

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت گفت: به طور کلی خدمات دولت به صورت غیر مستقیم در حال انجام است، ولی امروزه از طریق شناسه یکتا این خدمات صورت می گیرد. 

به گفته رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت صمت، افرادی که مجوزهای شناسه یکتا را نداشته باشند نمی توانند خدمات دریافت کنند.  اگر تولید کننده و یا فعال اقتصادی باشند شامل این گروه خواهد شد. 

 سیاح تصریح کرد: با شناسه یکتا تمامی افراد می توانند نوع فعالیت عرضه کننده خدمت را تشخیص دهند و از نوع فعالیت عرضه کننده خدمت فعالان اقتصادی اطمینان حاصل کنند.

 او تصریح کرد: درگاه ملی مجوزها باعث شده جلوی تخلفات ،کالاهای فیک و  دیگر موارد گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه