Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: پس از جلسه ای که با مدیران پارسیان شهر قدس داشتیم، توافق کردیم و به مدت یک سال با این تیم قرارداد بستم. وی به قرارداد حرفه ای خود اشاره کرد و گفت: با باشگاه فقط قرارداد یک ساله بستم و هیچ شرطی از طرف باشگاه برایم گذاشته نشده است چون هیچ وقت قرارداد با شرط و شروط نمی‌بندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که من در کار مدیریت دخالت نمی کنم، اجازه نمی دهم که مدیریت در کارم دخالت کند. در واقع با باشگاه طبق قوانین قرارداد حرفه ای بستیم.
سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهر قدس با اشاره به خصوصی بودن این تیم افزود: باتوجه به اینکه این تیم کاملا شخصی و خصوصی است، باید به داشته ها توجه کرد و نفراتی جذب کنیم که باری از روی تیم بردارند و کمک حال تیم باشند. تا پایان هفته هم تلاش می کنیم تا با بازیکان مدنظر مذاکره کنیم و امیدوارم آنها را بتوانیم جذب کنیم.
خوراکچی در خصوص آغاز تمرینات تیم پارسیان شهر قدس گفت: از ۱۹ خرداد تمرینات تیم را آغاز می‌کنیم و امیدوارم کم تجربگی و تلخی سال گذشته را تبدیل به شیرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتسال سرمربی تیم فوتسال تیم فوتسال پارسیان تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان

در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

‌خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها‌، باسکول و… انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

وی در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان