Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رامیان گفت: ۲ خلبان از سایت پروازی رامیان عصر امروز پرواز کردند که به علت وزش باد شدید سقوط کردند که تاکنون یکی از این خلبانان همچنان مفقود است و تلاش‌ها برای پیدا کردن وی ادامه دارد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ استانها گلستان نظرات

محمود سالاری عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رامیان با تائید خبر سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در ارتفاعات این شهرستان اظهار داشت: دو خلبان از سایت پروازی رامیان عصر امروز پرواز کردند که به علت وزش باد شدید، یکی از خلبانان مفقود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: امروز عصر از سایت پروازی رامیان, خلبانان پاراگلایدرها پرواز می‌کنند که بر اثر شروع وزش باد شدید در منطقه 2 نفر از خلبانان سقوط و مفقود می‌شوند.

وی افزود: پس از مدتی یکی از خلبانان در حوالی سایت پروازی توسط مردم و نیروهای امدادی پیدا شدند که  خوشبختانه حال این خلبان مساعد بود و تنها دست وی دچار آسیب دیدگی شده است.

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: متاسفانه تاکنون از دیگر خلبان سقوط کرده خبری نیست و نیروهای امدادی هلال احمر و مردم در حال جستجو وی هستند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این سایت پروازی در اطراف چند روستا است, نیروهای مردمی و امدادی هلال احمر در روستاهای " رضی, کشکک, ویرو" در حال جستجو هستند.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که محمد قربانی را برای نخستین بار در این رقابت‌ها در ترکیب داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل دینامو مسکو رده سومی قرار گرفت.

یاران محمد قربانی که دو هفته قبل در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه با وجود گلزنی این ملی پوش ایرانی مقابل دینامو مسکو شکست خورده بودند، امروز هم نتوانستند در لیگ برتر صاحب امتیاز شوند و مغلوب شدند.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار خانگی امروز مقابل دینامو مسکو با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا 26 امتیازی و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه بمانند و نتوانند از منطقه خطر که یک پله پایین‌تر از آنها است، فاصله بگیرند.

محمد قربانی، هافبک ایرانی اورنبورگ که پیش از این در پنج مسابقه لیگ برتر روسیه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و سه بازی هم در روسیه کاپ و جام حذفی انجام داده بود، امروز 79 دقیقه برابر دینامو مسکو در زمین حضور داشت.

دیگر خبرها

  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد