Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله جنتی: من به طور رسمی اعلام می کنم عمر اسرائیل به سر رسیده است، طولی نخواهد کشید که جشن نابودی این رژیم را در فلسطین خواهیم گرفت تا بتوانیم قبله اول مسلمین را از شر آنها پاک کنیم. حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور درباره کمپین هنرمندان برای بازگشت یک بازیگر سینمای پیش از انقلاب واکنش نشان داد و گفت: این اقدام حساب شده ای است که ما از پشت پرده آن مطلع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اینکه امروز عده ای از هنرمندان کمپینی به راه می اندازند و از فردی که فسادش در سینمای ایران علنی بود و پس از پیروزی انقلاب به دامان آمریکا فرار کرد حمایت می کنند و قصد برگرداندن او به کشور را دارند، اقدام حساب شده ای است که از عوامل پنهان اطلاع آن داریم. دروازه‌بان یوونتوس پس از اعتراضاتی که در بازی با رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، ۳ جلسه از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد. احمدی‌نژاد: تمام قطعنامه و تحریم‌ها، بهانه‌اش برای سال‌های ۸۰ تا ۸۲ قبل از دولت ما بودند. زمانی‌که رئیس‌جمهور فعلی مسئول هسته‌ای بود. گفتم منتشر کنید، چرا می‌اندازید گردن ما. رئیس فیفا: ما با قطر قرارداد بسته‌ایم که جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ۳۲ تیم برگزار شود و باید به این قراردادها احترام گذاشت اما در جلسه اعضای فیفا قرار است پیشنهاد برگزاری ۴۸ تیمی جام‌جهانی به رای گذاشته شود و اگر رای بیاورد به قطر هم پیشنهاد می‌دهیم و در صورت موافقت آن‌ها جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ۴۸ تیم برگزار می‌شود. او در پاسخ به سوالی درباره امکان همکاری ایران و قطر برای برگزاری مشترک جام جهانی گفت: شاید. هر چیزی امکان‌پذیر است. فعلا باید گام به گام پیش برویم. در بلغارستان یک گاو حامله به دلیل رد شدن از مرز و ترک خاک اتحادیه اروپا به مرگ محکوم شده است. این گاو که «پنکا» نام دارد در روستای «کاپیلوتس» در حال چرا بوده که به مرز بلغارستان — صرب (کشور خارج از اتحادیه اروپا) رسیده و خاک اتحادیه اروپا را ترک کرده است. گاو را یک مزرعه دار محلی پیدا کرد و به صاحبش برگرداند. دامپزشک اعلام کرد که حال گاو خوب است اما مقامات بلغارستان اعلام کردند که عبور گاو از مرز بطور غیرقانونی انجام شده و بر طبق قانون اتحادیه اروپا باید کشته شود. سید پرویز فتاح در واکنش به انتشار فیلمی از توزیع افطاری در نوار غزه و حواشی پیش آمده درباره انتقال کمک‌های مردمی ایران به خارج از کشور در صفحه اینستاگرامی خود گفت: قول داده ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم، در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده ایم و خواهیم ماند. افزایش میزان مشارکت مردم در طرح های مختلف کمیته امداد در سال های اخیر نیز مؤید این موضوع است که از این بابت قدردان مردم نیکوکار ایرانیم. راموس: به این مسئله خیلی زیاد پرداخته شد و من نمی خواستم در این خصوص چیزی بگویم زیرا همه چیز اغراق آمیز پوشش داده می شد. من بازی را خوب تماشا کرده ام، ابتدا محمد صلاح دست من را قفل کرد و من به سمت دیگری افتادم اما مصدومیت در مورد دست مخالف او روی داد اما همه گفتند من فن جودو روی صلاح اجرا کردم. بعد از آن نیز عنوان شد من سنگربان لیورپول را مصدوم کرده ام و فقط شاید نگفتند به خاطر اینکه قطره ای از عرق من روی فرمینو ریخته او سرما خورده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 نماینده ایرلندی پارلمان اروپا نطق جالبی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران انجام داد که فضای پارلمان اروپا را تحت تاثیر قرار داد. این نماینده گفت: «به گونه‌ای رفتار می‌کنید که انگار ایران یک روز از خواب بیدار شد و بی دلیل تصمیم گرفت به اسرائیل حمله کند، حمله اسرائیل به سفارت ایران بر خلاف همه قوانین بود، وقتی اسرائیل عامل تشدید تنش است چرا دنبال محکوم کردن ایران هستید؟!»

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی