Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@23:10:18 GMT

نظر ربیعی درباره موفقیت ایران در «کار بین الملل»

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۹۹۶۷۲

نظر ربیعی درباره موفقیت ایران در «کار بین الملل»

به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای شرکت در یکصد و هفتمین اجلاس سالانه سازمان بین المللی کار به ژنو سفر کرده است در تشریح برنامه های این اجلاس گفت : کنفرانس بین المللی کار یکی از مهمترین کنفرانس‌هایی است که به صورت سه جانبه و با حضور نمایندگانی از دولتها ، کار فرمایان و کارگران برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امسال در این کنفرانس با ۶ کشور در حاشیه کنفرانس ملاقاتهایی صورت گرفت که عمده موضوعات مورد بحث با آنان در زمینه اعزام نیروی کار ، تبادل دانش در زمینه های فنی و حرفه ای ، سیاستهای بازر کار و مسایل تامین اجتماعی بود.

ربیعی افزود: امروز یکی از مباحثی که در کمیته‌های مختلف کنفرانس مورد بررسی قرار می گیرد چالش سالمندی و تامین اجتماعی است  که این موضوع بین همه کشورها مشترک است .

وی گفت : مسایل آکچوئری و تامین اجتماعی از جمله مسایلی است که با وزرای کار ایرلند ، کروواسی ، فنلاند ، بلغارستان ، آفریقای جنوبی و قزاقستان بصورت جداگانه به بحث گذاشته شد. علاوه براین در اجلاس جنبش عدم تعهد و جلسه آسیا و اقیانوسیه در بیاناتی مواضع خود را اعلام کردیم. ما خوشبختانه سه دوره متوالی عضو هیات مدیره شده ایم . این نوع عضویت در هیات مدیره به این شکل فقط در یکی دو مورد در کشورهای توسعه یافته بود که توانسته اند سه دوره متوالی عضو هیات مدیره شوند. که این موضوع نشان دهنده موقعیت مناسب جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی کار است.
منبع:ایلنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جدیدترین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی
  • جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟