Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست مشترک رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان با سرپرست دانشگاه یاسوج، سرپرست این دانشگاه از نبود زیرساخت های ابتدایی و لازم دانشکده کشاورزی دانشگاه یاسوج انتقاد کرد.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه، نشست مشترک رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان و سرپرست دانشگاه یاسوج در دفتر  سرپرست این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست‌دانشگاه یاسوج در ابتدای این نشست، با انتقاد از نبود زیرساخت‌های ابتدایی و لازم دانشکده کشاورزی پس از 33 سال گفت: این دانشکده افتخار استان است و عجیب است که هنوز جایگاه واقعی دانشگاه از سوی مدیران شناخته‌شده نیست.

احمد عریان وجود دانشگاه‌های موفق در نقاط مختلف کشور را حاصل درک متقابل و صحیح مدیران اجرایی از دانشگاه دانست و افزود: دانشگاه موفق حاصل تفکر و دوراندیشی مدیرانی است که منافع ملی و دانشگاهی را بر هر چیزی ارجحیت می‌دهند.

وی گفت: این مساله که تاکنون دانشکده کشاورزی زمین زراعی و ایستگاه دامپروری و تحقیقاتی ندارد پدیده‌ای بی‌نظیر و عجیب در دنیاست.

عریان به تعامل خوب و سازنده مدیران استان در مدت مدیریت خود گریزی زد و تصریح کرد: بی‌جهت از فردی تمجید نمی‌کنم اما اعتقاد دارم که استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با نگاه علمی خویش می‌تواند کمک بزرگی به توسعه استان کند.

بازنگری تفاهم‌نامه‌های سابق،همکاری متقابل کارشناسان و اعضای هیات علمی دو سازمان و انجام آموزش‌های مهارتی و ارزیابی دقیق دوره‌های کارورزی و کارآموزی ازنکات دیگر گفته‌های سرپرست دانشگاه یاسوج بود.

رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با استقبال از تعامل جدید دانشگاه با این سازمان گفت: همکاری با دانشگاه افتخار ماست و استفاده از امکانات و تجهیزات ایستگاه‌های تحقیقاتی این سازمان برای دانشگاه یاسوج کاملاً رایگان خواهد بود.

صلاحی در پایان خواستار بازنگری و انجام مفاد تفاهم‌نامه‌های سابق شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان کهگیلویه و بویراحمد زمین کشاورزی کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۹۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان