Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@03:00:41 GMT

عزت‌اللهی: یک سوال همیشه برای من عجیب بود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۰۲۱۸

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، سعید عزت‌اللهی در آستانه آغاز جام جهانی 2018 روسیه گفت: بازیکنان تیم ملی ایران همچنان از من درباره روسیه می‌پرسند. این‌که هوای روسیه چطور است و مردمانش چه خصوصیت‌هایی دارند.

 

هافبک تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: من به بازیکنان تیم ملی ایران درباره یخبندان روسیه چیزهایی گفتم که در یک دوره سه‌ماهه بازی فوتبال بسیار سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران از جمله کارلوس کی‌روش تاکنون 2 یا 3 بار از روسیه دیدن کردند، زیرا 3 بازیکن تیم ملی در لیگ برتر این کشور بازی می‌کنند. اطمینان دارم که کادر فنی به دقت همه چیز را مورد بررسی قرار دادند و با خصوصیت‌های روسیه از قبل آشنا شدند. سعید عزت‌اللهی در خاتمه اظهار داشت: بسیاری از افراد از من درباره نژادپرستی در فوتبال روسیه می‌پرسند. همواره این پرسش برای من عجیب بود، زیرا تاکنون با این پدیده در فوتبال روسیه مواجه نشدم. فکر نمی‌کنم چنین مشکلی در روسیه وجود داشته باشد.

110

منبع: وانا

کلیدواژه: کشورمان تاکتیک فوتبال هافبک تیم ملی جوان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند