Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:12:47 GMT

باید در گفتار و عمل پیرو راستین امیرالمومنین(ع) باشیم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۰۸۷۰

باید در گفتار و عمل پیرو راستین امیرالمومنین(ع) باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری بامداد چهارشنبه و در مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن تسلیت شهادت امام علی(ع) گفت: باید در گفتار و عمل پیرو راستین آن حضرت باشیم.

وی سپس به سالروز ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور افزود: هیچکس مانند امام بزرگوار(ره) ارزش و عظمت قیام ۱۵ خرداد را درک نکرد، این که امام(ره) روز ۱۵ خرداد را یوم الله دانستند، دال بر اهمیت آن روز و نقش آفرینی مردان مرد آن روز است، امام به زیبایی این اهمیت را دریافته و درک کردند، بعد از سخنرانی آتشین امام(ره) در عصر عاشورا در مدرسه فیضیه سبب دستگیری ایشان شد و حاج آقا مصطفی خبر دستگیری پدر را اعلام می کند و مردم در قم، تهران، ورامین، پیشوای ورامین و امام زاده جعفر(ع) حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مردم ورامین در پل باقرآباد به گلوله بسته شده و به شهادت رسیدند، مرحوم طیب حاج رضایی در دفاع از امام از میدان قیام امروز به سمت بازار و ایستگاه رادیو آمدند، جلوی بازار جمعی را به رگبار بسته و دستگیر کردند، مرحوم شهید طیب حاج رضایی و مرحوم حاج اسماعیلی و جمعی دیگر از افراد میدان تره بار تهران را دستگیر کردند.

وی به هم بند بودن خود با جمعی از زندانیان قیام ۱۵ خرداد، در سال ۴۶ اشاره کرد و افزود: این قیام کنندگان را چنان شکنجه می کردند، که همه بدن آن ها غرق خون بود، شهدای ۱۵ خرداد در تاریخ مظلوم واقع شده و ناشناخته ماندند، مرحوم طیب و حاج اسماعیل را زیر سخت ترین شکنجه ها بردند، که بگویید فلانی به ما پول داد، تا این تظاهرات را راه انداختیم، در پی پرونده سازی برای امام(ره) بودند، تا بتوانند ایشان را از نظر حقوقی محاکمه و شهید کنند، تا دیگر انقلابی شکل نگیرد، اما این مرد ایستاد و سخت ترین شکنجه ها را تحمل کرد، اما به مرجع تقلید تهمت نزد.

ناطق نوری با بیان این که هیچ شخص و گروهی بی جهت ذلیل و یا عزیز نمی شود، افزود: خدا عزت و ذلت می دهد، اما خود ملت ها و حکومت ها عامل عزت و ذلت خود بوده و خداوند پاداش دهنده است.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 4314221

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم امام خمینی شب احیا علی اکبر ناطق نوری بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان یاسوج شهرکرد شیراز گرگان مشهد خرم آباد امام خمینی ره مراسم گلریزان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف سوم خرداد فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود

ایسنا/تهران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه با حضور مردم شهید پرور ورامین خبر داد.

سرهنگ مهدی امینی در جمع خبرنگاران در ورامین با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه اظهار کرد: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) بسوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور ورامین برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از ۳۹ سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور ورامین و مسئولان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)