Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون اسلامی خواهران همدان امسال با اجرای طرح نیکوکارانه" جای خالی را پرکنید" ۲۰ هزار و ۷۰۰ قرص نان را به صورت رایگان در اختیار محرومان و مستمندان همدانی قرار داد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ماه مبارک رمضان  علاوه برخودسازی و بندگی خداوند تبارک و تعالی، فرصتی برای تقویت روحیه انفاق، نوع دوستی و کمک به محرومان و مستمندان عالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کانون اسلامی خواهران همدان چند سالی است با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با تاسی به کریم اهل بیت (ع) و مولای متقیان امام علی(ع) طرح نیکوکارانه "جای خالی را پرکنید" را با هدف کمک به نیازمندان و مستمندان شهر همدان برگزار می کند.

توزیع نان صلواتی در  10 منطقه محروم همدان

ساره میری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: برای سومین سال پیاپی طرح نیکوکارانه "جای خالی را پرکنید" باهدف کمک به نیازمندان توسط موسسه خیریه شهید محراب آیت‌الله مدنی(ره) در همدان برگزار شد.

وی افزود: امسال نیز همانند دو سال گذشته عده از زنان مؤمن انقلابی همدان دورهم جمع شده و  فراخوان شرکت در این طرح را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان طراحی و تبلیغ کردند تا همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت(ع) به رسم پدربزرگ‌ها و قدیمی‌های شهر نسبت به توزیع گسترده نان صلواتی در محلات مختلف حاشیه‌ای اقدام کنند.

مدیر کانون اسلامی خواهران با اشاره به اینکه در حال حاضر خانواده‌های در سطح شهر همدان وجود دارند که سفره‌های آن‌ها خالی از غذا بوده و نیازمند ساده‌ترین نیازهای غذایی هستند بیان کرد: ما با اجرای این طرح در تلاشیم به رسم نیاکان خیراندیش خود با تاسی به کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تنور نانوایی محله‌های محروم شهر را به صورت خیریه و رایگان روشن کرده و نان گرم و تازه را در اختیار نیازمندان بگذاریم.

وی با اعلام اینکه این طرح  در دو سال گذشته به صورت مجازی،در فضای پیام‌رسان تلگرام و در دنیای حقیقی با حضور جمعی از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان برگزار و طی آن چند هزار قرص نان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده شد گفت: اگرچه امسال با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت معیشت مردم، مقدار کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده کمتر از دو سال قبل بود اما به لطف خداوندرحیم و عنایت کریم اهل‌بیت(ع) این طرح با پخت نان‌های بیشتر و توزیع آن‌ها در مناطق محروم انجام شد.

میری افزود: امسال جمعاً تعداد 20 هزار و 700 قرص نان در مناطق شهرک ولی‌عصر(عج)، کوی مطهری، حصار علی‌آباد، حصار امام(ره)، اسلامشهر، سیلو، کوی وحدت(خضر)، حسن‌آباد، قاسم‌آباد و مجید آباد توسط نانوایی‌ها و باهمت خیران پخته‌شده و به صورت صلواتی توزیع شد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1361/S6,75/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی نیشابور گفت: واحد مبارزه با بیماری‌ های این شبکه، برای مبارزه با انگل‌ های خارجی دام‌ های سبک و سنگین بیش از هزار لیتر سم رایگان در بین دامداران توزیع کرد.

 

علی سلیمانی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و فعالیت حشرات بویژه کنه‌ ها که عامل بیماری مشترک و خطرناک تب کریمه کنگو هستند، از ابتدای امسال سال توزیعِ سم‌ بین دامداران با همکاری دهیاران روستاها در دستور کار قرار گرفت.


وی از دامداران خواست: برای حفظ سرمایه و دسترنج خود در فصل گرما هر ۲ هفته دام‌ ها و محوطه دامداری خود را با سموم مختلف سم پاشی کنند.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان