Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@13:59:04 GMT

رتبه اول نتیجه کار تیمی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۲۹۸۹

رتبه اول نتیجه کار تیمی

استان‌ها > مازندران - روابط عمومی منطقه ساری رتبه برتر کشوردر سال 96 شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: رتبه اول در ارزیابی عملکرد سال 96 روابط عمومی مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از آن منطقه ساری شد .
به گزارش روابط عمومی ، عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با تشکر از تلاشهای کارکنان روابط عمومی منطقه ساری در به ثمر رسیدن و کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد روابط عمومی های 37 منطقه در سطح کشور ، بیان کرد : این منطقه توانست طی چهار دوره پیاپی ارزیابی در سال 96 بین ۳۷ منطقه در سطح کشور رتبه اول را از آن خود کند ، این در حالیست که در دوره قبل ارزیابی عملکردها در سال 95 جزء رتبه های برتر بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس خلیل پور با تقدیر از روسای واحدها خصوصا حمایت های مدیرمنطقه ساری ادامه داد : در هر دوره عملکرد مناطق در رشته های پایگاه اینترنتی، فرهنگی، ارتباط با رسانه ، مطالعات اجتماعی ، طرح تکریم، سمعی و بصری ، انتشارات و سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی مورد ارزیابی قرار می گیرد که روابط عمومی منطقه ساری با کسب امتیاز 6/99 از 100 امتیاز رتبه اول را به افتخارات روابط عمومی منطقه ساری در چهار دوره از سال 96 اضافه کرد .
خلیل پور اظهار کرد: روابط عمومی منطقه ساری با بهره گیری از کارشناسان متخصص خود در این عرصه و انجام کار تیمی توانست در سه سال گذشته با طرح ایده های جدید و بروز و اجرای آنها در سطح مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و استان ،همچنین مشاوره با اساتید دانشگاهی و ارتباط نزدیک با رسانه ها و مشتریان ، توانست منطقه ساری را به اهداف خود برساند.
عباس خلیل پور گفت : انتقال دانش با تعامل روابط عمومی ها می تواند یکی از راهکارهای ارتقاء و مدیریت دانش باشد و روابط عمومی منطقه ساری با بهره گیری از این مدیریت توانسته حائز رتبه اول در مناطق 37 گانه شود .
مسئول روابط عمومی منطقه ساری تاکید کرد : در حال حاضر این روابط عمومی با بهره گیری از فناوری روز این رشته و بهره گیری از کارشناسان متخصص با برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت ، ارتقاء سطح کیفی کار کرد واحدهای مختلف شرکت را در دستور کار پژوهشی خود قرار داده است .
وی در پایان اظهار داشت : روابط عمومی منطقه ساری در مراسمی که به مناسبت هفته روابط عمومی و 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در استانداری مازندران برگزار شد به پاس تلاشهای بی دریغ لوح تقدیری از استاندارمازندران دریافت کرد .

 

 

46

کلید واژه‌ها : استان مازندران - نفت - روابط عمومی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران نفت روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ این پیامک جعلی است /جزئیات اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور اطلاعیه ای در خصوص سوءاستفاده از نام این سازمان با ارسال پیامک به شهروندان، منتشر کرد.

بنابر روایت ایرنا، در این اطلاعیه آمده: به اطلاع می رساند پیامی که با سرشماره ۹۰۰۰۳۱۴۰ از طریق یک سامانه پیامکی تجاری برای برخی از شهروندان منتشر شده جعلی است و متعلق به روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور نمی باشد و محتوای آن کذب محض است.

ساعاتی قبل پیامکی جعلی با سوءاستفاده از نام سازمان پدافند غیر عامل ارسال شده که بر اساس اعلام این سازمان، پیامک های ارسالی جعلی است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894644

دیگر خبرها

  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • هشدار؛ جنجال پیامک سازمان پدافند غیرعامل: جعلی است | تصویر
  • هشدار؛ این پیامک جعلی است /جزئیات اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل +عکس