Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی به واسطه حضور در لیگ فوتبال روسیه، شرایط تازه‌ای را تجربه نمی‌کنند و به این فضا کاملا عادت دارند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی دو ملی‌پوش ایران که در لیگ روسیه شاغل هستند، این بار با کاروان تیم ملی راهی روسیه شدند. کاروان تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته سه شنبه به عنوان اولین تیم جام جهانی ۲۰۱۸ وارد روسیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران با روحیه‌ای بالا و نشاط و شادابی خاصی اولین دقایق حضور در روسیه را گذراندند و نشان دادند آماده سپری کردن روزهای شیرین و کسب تجربه‌ای فوق‌العاده هستند.

در بین بازیکنان تیم ایران، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی به واسطه حضور در لیگ فوتبال روسیه، شرایط تازه‌ای را تجربه نمی‌کنند و به این فضا کاملا عادت دارند. این دو بازیکن که از نفرات مورد اعتماد کی‌روش هم هستند، قطعا سایر بازیکنان را هم از تجارب خود بهره‌مند می‌کنند تا تیم ایران با بالاترین آمادگی به مصاف رقبای خود برود.

البته این سفر برای دو بازیکن جوان ایران با تمامی سفرها و پروازهایی که به پایتخت روسیه منتهی شده، فرق دارد؛ به نوعی می‌توان گفت سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی متفاوت‌ترین تجربه حضور خود در مسکو را آغاز کرده‌اند و نخستین بار است که برای چنین ماموریت مهمی با لباس تیم ملی در این شهر قدم می‌گذارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ روسیه تیم ملی تیم ملی فوتبال تیم ملی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیگ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برترین گل‌های مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) گل قیچی برگردان زیبای سردار آزمون که مردود اعلام شد (فیلم) اشک و ناراحتی جهانبخش و دلداری سردار آزمون در ورزشگاه المپیک رم (فیلم)

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس