Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ  «محمداسماعیل کوثری» جانشین قرارگاه ثارالله در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مواضع بسیار محکم حضرت امام خمینی (ره) در قبال رژیم اشغالگر قدس گفت:بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی،پرچم رژیم اشغالگر در خیابان فلسطین و سفارت این رژیم پایین کشیده شد و پرچم فلسطین به اهتزاز در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:چنین اتفاق عظیمی،نشان دهنده نفرتی است که حضرت امام از رژیم اشغالگر قدس داشت؛ضمن اینکه بلافاصله پس از این اتفاق، ایشان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای دفاع از قدس و آرمان فلسطین، به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند. 

سردار کوثری تصریح کرد:دلیل نامگذاری این روز توسط امام (ره) به نام قدس این بود که مردم به صحنه بیایند  و در عمل نفرت و انزجار خود را از رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی به معرض نمایش بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از حدود 39 سال از نام‌گذاری  روز قدس ،حمایت از آرمان فلسطین نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده،افزود:آزادی‌خواهان جهان در این روز به صحنه می‌آیند و فریاد نفرت و انزجار خود را بر سر اشغالگران صهیونیست می‌کشند و این میراث حضرت امام خمینی است.

سردار کوثری در پایان خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس امسال با سال های گذشته تفاوت‌های چشم گیری دارد،چرا که اولا ملت‌های جهان آگاهی بیشتر پیدا کرده اند و ثانیا تحولات مربوط به منطقه به سود محور مقاومت بوده و ملت فلسطین دست برتر را در دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی