Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس از مشروعیت جهانی برخوردار نیست و در مغایرت با ضوابط و مقررات بین‌المللی است.

محمدرضا نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، گفت: این کار با هیچ منطق، استدلال و محاسبات صددرصد منفعت‌طلبانه دنیایی هم قابل توجیه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس از جمله خطاهای اساسی و راهبردی یک تفکر استعماری و استکباری است که فضا و امکان حل و فصل مشکلات و چالش‌های بین مردم در کشورهای مختلف جهان را از بین می‌برد.

عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: بنده حتی با استدلال غربی‌ها و از زاویه نگاه آنان هم نتوانستم بفهمم چه نفعی در انتقال سفارت به بیت‌المقدس بود. این کار بسیار پر هزینه با آثار و نتایج سوء در درازمدت است.

وی وظیفه انسان‌ها و کشورهای آزاده دنیا از جمله کشورهای اسلامی را مخالفت با خودسری‌های مستبدانه دانست و افزود: نادیده گرفتن حقوق، احساسات، عواطف و علائق ملت‌ها در بطن چنین تصمیماتی نهفته است. وظیفه انسان‌ها و ملتهای آزاده حمایت از ملت‌هایی است که مورد استبداد و ستم قرار می‌گیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در حمایت از ملت فلسطین را صدایی واحد علیه استکبار جهانی دانست و افزود: صدای واحدی در محکومیت روشهای استبدادی در ملت‌ها شکل گرفته است، ذهن و دل ملت‌ها هیچگاه مظالم استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی را فراموش نخواهند کرد و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند که نمونه این واکنش راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار عمومی از سیاست‌های استبدادی آنهاست.

عضو فراکسیون امید مجلس متذکر شد: اقدامات این چنینی به هیچ وجه مشمول  مرور زمان نمی‌شود و از سوی ملت‌های آزاده مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام راهپیمایی روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم