Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@06:35:19 GMT

احداث خانه امید برای بازنشستگان/ یکسان سازی حقوق

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۴۹۵۲

احداث خانه امید برای بازنشستگان/ یکسان سازی حقوق

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری در این دوره گفت: احداث خانه امید در استان‌ها، یسکان سازی حقوق بازنسشتگان، ارائه خدمات بیمه تکمیلی و خدمات فرهنگی و حمایتی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده است. ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ اجتماعی تهران نظرات

علی ربیعی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری برای ارائه خدمات به بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: احداث خانه امید بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری یکی از برنامه‌های است که طی سال‌های گذشته در استان‌های مختلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارائه خدمات‌های حمایتی،ورزشی،فرهنگی و علمی به بازنشستگان از برنامه‌های دیگر این صندوق محسوب می‌شود به طوری که هم اکنون امکانی برای ورزش بازنشستگان صندوق بازنشستگی پیش بینی شده است.

ربیعی به تغییرات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی اشاره کردو گفت: با توجه به تغییرات انجام شده تلاش می شود که خدمات به روز تری به بازنشستگان ارائه شود.

به گفته وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی،بیمه تکمیلی بازنشستگان یکی دیگر از خدماتی که توسط صندوق بازنشستگی ارائه می‌شود و در حال حاضر نیز خدمات ارائه شده از سوی این بیمه گسترش پیدا کرده است.

وی در  خصوصبرنامه یکسان سازی حقوق بازنشستگان در کشور گفت: این موضوع  بطور جدی دنبال می‌شود و تلاش می شود که هر چه زودتر محقق شود.

ربیعی افزود: برطرف کردن مشکلات مالی بازنشستگان نیازمند به اعتبار  300 هزار میلیارد ریالی است و دولت تلاش می‌کند تا پایان این دوره  این موضوع را حل و فصل کند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازنشستگان دارای تجربیات بسیار ارزشمندی هستند و باید از تجربیات آنها استفاده شود و در این زمینه تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تیم جدید صندوق بازنشستگی کشور منشا خدمات خوبی برای بازنشستگان در سطح کشور باشند.

انتهای پیام/

R1491/P1014143/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی

وزراء و اعضای کابینه پس از پایان جلسه هیأت دولت چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) به جمع خبرنگاران آمده و خبرهای جدیدی را در اختیار آن‌ها قرار دادند، در همین ارتباط «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به تصویب افزایش حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، گفت: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت.

دریافت 129 MB

خبرنگار: محسن فرامرزی / تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی 

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی