Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@06:00:57 GMT

ایلام در شب شهادت مولا علی، عزادار و دست به دعا

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۵۱۲۵

ایلام در شب شهادت مولا علی، عزادار و دست به دعا

به گزارش ایرنا، همزمان با شب 21 ماه مبارک رمضان آیین های احیا و عزاداری با حضور مردم شیعه و روزه دار این استان در مساجد و حسینیه ها از ساعتی پس از افطار آغاز و تا سحرگاه ادامه داشت.
مردم مومن و خداجو با برپا داشتن آیین های معنوی این شب ها با خواندن دعاهای جوشن کبیر، مجیر، قرائت ادعیه ویژه شب‌های قدر، دعای ابوحمزه ثمالی، برپایی نماز 100 رکعتی، برگزاری آیین قرآن به سر و خواندن زیارت‌های این شب و توبه و استغفار با دعا و تضرع به درگاه الهی سرنوشتی نیکو و تقدیری خیر را از خداوند متعال خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین های دومین شب از شب های قدر با شکوه خاصی در شهرستان های ایلام، دره شهر، دهلران، ایوان، مهران، دهلران، سیروان، آبدانان، بدره، چرداول و ملکشاهی نیز برگزار شد.
همچنین بقاع متبرکه این استان به وی‍ژه امامزاده علی صالح(ع) نیز در شب گذشته میزبان هزاران شب زنده داری بود که با ندامت و پشیمانی از گناهان گذشته به درگاه خداوند متعال روی آوردند.
آیین های شب های قدر در همه 400 مسجد و حدود 200 حسینیه این استان از شب گذشته با حضور عاشقان روزه دار برگزار شد.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 شیعه عزاداری قرآن مسجد شب تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، امروز چهارشنبه - پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ - و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران