Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:33:11 GMT

کورتوا: هری کین خطرناک ترین بازیکن جام جهانی است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۵۲۶۰

کورتوا: هری کین خطرناک ترین بازیکن جام جهانی است

تیبو کورتوا، گلر تیم ملی بلژیک معتقد است که خطرناک ترین رقیبی که با او و تیمش روبرو خواهد شد، هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس است.

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا و بلژیک در گروه G رقابت ها به همراه انگلیس قرار گرفته اند و دو تیم شانس اصلی صعود از گروهشان هستند. کین در این فصل 30 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و ثبات خوبی در تیم ملی انگلیس دارد و کورتوا به خوبی به این موضوع آگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" انگلیس تیمی است که ستاره های زیادی دارد و باید چندین نفر از آنها را زیر نظر داشته باشید. ولی کسی که هر سال بیش از 30 گل می‌زند، هری کین است. او خطرناکترین است."

 

کورتوا درباره غیبت صلاح در دیدار دوستانه بلژیک و مصر گفت:" ناراحتیم که نمی‌توانیم با بهترین تیم مصر روبرو شویم زیرا آنها بهترین بازیکنشان را در اختیار ندارند. فکر می‌کنم مصر تیم خوبی است. مشخصا چه با صلاح و چه بدون صلاح، تفاوت‌هایی دارند ولی در نهایت بازی خوبی خواهد شد و باید ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ما خواهد بود."

تیبو کورتوا تیم ملی انگلیس هری کین چلسی تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا تیم ملی انگلیس هری کین چلسی تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!