Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - رئيس اتاق اصناف شهرستان هاي سيروان و چرداول گفت: 9 اتحاديه در اين شهرستان ها هم اکنون مشغول به فعاليت هستند و تاکنون 6 هزار پرونده فعاليت صنفي در اين 2 شهرستان صادر شده است.

نوراله منصوري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد:: هم اکنون پنج هزار و 600 واحد صنفي توليدي - توزيعي و خدماتي در قالب 9 اتحاديه در اين 2 شهرستان فعاليت دارند که شهر سرابله با داشتن يک هزار و 200 واحد صنفي بيشترين سهم را نسبت به ساير مناطق اين 2 حوزه داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اتحاديه هاي فعال اين 2 شهرستان روسا و هيات مديره آنها توسط متصديان واحدهاي صنفي انتخاب و هيات رئيسه تشکيل مي شود.
رئيس اتاق اصناف چرداول و سيروان يادآور شد: نظارت بر عملکرد اتحاديه ها، صدور و تمديد پروانه هاي کسب و امور مالي آنها، نرخ گذاري واحدهاي صنفي، بازرسي و نظارت اصناف و رسيدگي به شکايات صنفي از مهمترين وظايف اتاق اصناف است.
منصوري تاکيد کرد: اصناف از پتانسيل ها و ظرفيت هاي مهمي براي تحقق شکوفايي اقتصاد داخلي و عرصه کالاهاي ساخت داخل برخوردارند و در اين راستا وارد عمل شده اند.
وي اضافه کرد: نزديک به 6 هزار پرونده براي فعاليت اصناف صادر شده است و اين تعداد در قالب 9 اتحاديه در پوشش فعاليت هايي همچون خدماتي، صنعتي و توليدي مشغول بکار هستند و نظارت بر عملکرد آن ها در استاي رضايت مردم و عرصه خدمات مناسب در اولويت کاري اتاق اصناف قرار دارد.
وي با ذکر اين نکته که انتخابات اصناف شهرستان ها هر چهار سال يکبار برگزار مي شود، اضافه کرد: در راستاي اجرايي کردن ماده 36 قانون نظام صنفي و با حضور روساي اتحاديه هاي صنوف شهرستان شامل: توليدي، صنعتي و خدماتي انتخابات هيات رئيسه اتاق اصناف 2 شهرستان سيروان و چرداول با حضور مسئولين استاني در محل اتاق اصناف استان برگزار و نوراله منصوري به سمت رئيس و عبدالعباس علي کرمي، عزت اله قيصربيگي، محمد کاکايي و احمد الفتي به عنوان هيات رئيسه براي يک دوره چهارساله انتخاب شدند.
7176/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد

امتداد - حضور کشور‌های مختلف برای بازدید از توانمندی‌های صادراتی ایران با وجود تحریم‌ها نشان می‌دهد، ایران مسیر رشد و توسعه را طی می کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از ایبنا  ، حسین پیرموذن، نایب‌رئیس اتاق ایران در بازدید از نمایشگاه ایران‌اکسپو ۲۰۲۴ (نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران) تأکید کرد: کمک به درآمدزایی کشور با توجه به تنگنا‌های اقتصادی و ارزی حاکم، یکی از برنامه‌های اصلی اتاق ایران در دوره دهم است.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی و در رأس آن اتاق ایران تلاش می‌کند طی سالی که به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، زمینه تولید و صادرات بیشتر را فراهم کند. در این مسیر به حمایت‌های دولت هم نیاز دارد. خوشبختانه همکاری که برای برگزاری ایران‌اکسپو در ابتدای امسال بین بخش خصوصی و دولت صورت گرفت شروع خوب و امیدوارکننده‌ای در همین راستا بود.

پیرموذن ادامه داد: در ایران‌اکسپو توانمندی‌های صادراتی ایران را به نمایش گذاشتیم و با حضور هیأت‌های تجاری از ۲۵ کشور مختلف نشان دادیم که اقتصاد ایران با وجود محدودیت‌های ناشی از تحریم توانسته است سطح تولید و به دنبال آن صادرات خود را ارتقا دهد.

نایب‌رئیس اتاق ایران افزود: هیأت‌های تجاری مختلفی که به دعوت اتاق ایران از نمایشگاه اکسپو دیدن کردند، نشست‌های رودررویی با فعالان اقتصادی ایرانی داشتند که همچنان ادامه دارد. بدون شک ایران برای مقابله با محدودیت‌های ناشی از تحریم به برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست نیاز دارد تا بتواند خود را به بهترین شکل معرفی کند.

پیرموذن از مطلوبیت کالا‌های ایرانی در بین فعالان اقتصادی دیگر کشور‌ها سخن گفت و تأکید کرد: ابراز علاقه‌مندی این تعداد از کشور‌های مختلف برای بازدید از توانمندی‌های صادراتی ایران نشان می‌دهد که باوجود تحریم‌ها، ایران قادر است مسیر رشد و توسعه را طی کند.

وی تأکید کرد: افزایش سطح درآمد‌های ارزی کشور در این تنگنا‌های اقتصادی یکی از برنامه‌های اصلی اتاق ایران است.

منبع: مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد