Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حریرچی‌ سخنگو و معاون کل وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اهمیت راه‌پیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس نشانه وحدت همه آزادی‌خواهان جهان و از جمله مسلمانان است که مردم با حضور خود در راه‌پیمایی این روز باشکوه خشم و انزجار خود را از جنایت‌های صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اهمیت روز قدس با حضور و مشارکت مردم بر هیچ فردی پوشیده نیست و تلاش‌گران عرصه سلامت و جامعه پزشکی در راه‌پیمایی بزرگ روز قدس حضوری فعالانه خواهند داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: شرکت در راه‌پیمایی روز قدس به نوعی می‌تواند اعلام همدلی و حمایت از مردم فلسطین و ندای عدالت‌خواهی و صلح‌طلبی مسلمانان را به گوش مردم جهان برساند.

حریرچی‌ با بیان اینکه رو ز قدس جزو نمادهای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی و ملی ماست و مردم ایران با حضور باشکوه خود در راه‌پیمایی این روز حساسیت همه مسلمانان جهان را نسبت به موضوع فلسطین بیان می‌کند.

وی یادآور شد: مشارکت مردم در راه‌پیمایی  روز قدس نشانه اهمیت غیرقابل انکار مسئله آزادی فلسطین از غده سرطانی صهیونیستی‌ و اعلام خشم از جنایت‌های صهیونیست‌ است.

انتهای پیام/

انزجار از جنایات صهیونیست‌ها با حضور گسترده در راه‌پیمایی روز قدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت ۳۴ نفر از فلسطینیان در حملات امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، در حملات امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۳۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

تنها در حملات به شهر رفح در جنوب نوار غزه ۲۶ فلسطینی شهید شدند و ده‌ها نفر هم در این حملات مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارتخانه یادشده افزود: در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شده‌اند.

شماره شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۴۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر افزایش یافته است.

طبق این گزارش، هنوز بیش از ۷ هزار نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد
  • بابک زنجانی عفو شد
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان