Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: دانش آموزان دوره دوم متوسطه این استان، رتبه‌های ششم، هشتم و نوزدهم انفرادی و رتبه اول تیمی در مرحله اول المپیاد بین المللی سواد رسانه‌ای را در سطح کشور از آن خود کردند.

وی، هدف این المپیاد را سنجش دانش و مهارت تحلیل و تفکر دانش آموزان در مواجهه با رسانه ها بیان و اضافه کرد: این المپیاد در دو مرحله داخلی و یک مرحله بین المللی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی افزود: شرکت کنندگان در این المپیاد باید بتوانند خود را از یک مخاطب منفعل در مواجهه با رسانه‌ها به یک تولیدکننده خلاق ارتقا دهند.

وی ادامه داد: سؤالات مرحله اول این المپیاد متناسب با سرفصل‌های کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای مانند بازنمایی، کلیشه سازی، فنون اقناع، آینده رسانه ها، سوالات پنجگانه سواد رسانه ای، مخاطب شناسی، نادیده‌های رسانه‌ها، رسانه و سبک زندگی طراحی شده بود.

امیدی اضافه کرد: مرحله دوم این المپیاد در قالب یک اردوی آموزشی و تفریحی به مدت یک هفته از ۲۵ تیر تا اول مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله حدود ۱۰ نفر به عنوان برگزیده رده الف با نشان طلا، حدود ۱۰ نفر به عنوان برگزیده رده ب با نشان نقره و حدود ۱۰ نفر به عنوان برگزیده رده ج با نشان برنز معرفی می‌شوند.

امیدی اضافه کرد: همچنین مرحله سوم المپیاد بین المللی سواد رسانه‌ای به صورت یک اردوی چند روزه خارج از کشور در آبان ماه ۹۷ برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/خ

کسب رتبه اول تیمی در مرحله اول المپیاد بین المللی سواد رسانه‌ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد محیط زیستی به کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، کارشناسان معتقدند کودکان با حضور در باغ وحش، می‌توانند از اهمیت حفظ محیط زیست برای زندگی درک بهتری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کارشناسان معتقدند ارتقای سواد محیط زیستی کودکان می تواند به محیط سالم ایران آینده کمک کند.

دیگر خبرها

  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش