Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@14:27:17 GMT

این فرد ادعا می‌کند با ماشین زمان از سال ۶۴۹۱ میلادی آمده است! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۵۹۰۰

‍‍‍‍‍‍

او در ویدیویی ناشناس که در آن صورتش محو شده بود گفت، سال‌های شما با سال‌های من فرق می‌کند. در جایی که من از آن می‌آیم سال‌ها طولانی‌تر است.

وبگردی فردا: فردی که ادعا می‌کرد از سال ۶۴۹۱ آمده و می‌گفت به‌خاطر خراب‌شدن ماشین زمان‌اش در سال ۲۰۱۸ گیر کرده است آزمون دروغ‌سنجی را با موفقیت گذراند. جیمز اولیور باور دارد که در سال ۲۰۱۸ گیر کرده چون ماشینش خراب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته‌های او یادآور فیلم بازگشت به آینده است. او می‌گوید از سال ۶۴۹۱ آمده است. این فردِ مدعی سفر در زمان می‌گوید گرمای زمین افزایش خواهد یافت و بیگانگان فضایی نیز کشف خواهند شد. از او آزمون دروغ‌سنجی گرفته شد، اما نتیجه‌ی آزمون نشان داد که او در پاسخ سوالات راست می‌گوید. او در ویدیویی ناشناس که در آن صورتش محو شده بود گفت، سال‌های شما با سال‌های من فرق می‌کند. در جایی که من از آن می‌آیم سال‌ها طولانی‌تر است. سیاره‌ی من از سیاره‌ی شما نسبت به خورشید دورتر است، برای همین گردش آن به دور خورشید طولانی‌تر می‌شود. بااین‌حال ما ریاضی‌دان‌های قابلی داریم که تلاش می‌کنند سال‌های ما را طبق سال‌های دیگر تمدن‌ها محاسبه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Sa5

منبع: فردا

کلیدواژه: وبگردی ماشین زمان دروغ سنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم شمسی برابر است با :

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

پنج شنبه – ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم قمری برابر است با :

۱۴۴۵/۱۱/۰۷

الخمیس‬ – ۰۷ ذوالقعده ۱۴۴۵

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم میلادی برابر است با :

۲۰۲۴-۰۵-۱۶

Thursday – 2024 May 16

 

از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۶ می به عنوان روز جهانی پسر نامگذاری شد، شعار و هدف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین روزی برای تشویق خانواده‌ها به بیشتر وقت گذراندن با فرزند یا نوه پسر است تا از مشارکت در انجام کارهایی که دوست دارند لذت ببرند و خاطره سازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست مهنار افشار برای شوهر سابق اش به مناسبت روز مرد سفرکارت؛ یک پیشنهاد ویژه برای هدیه سازمانی روز پدر تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس ایرانسل به مناسبت روز دختر

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد