Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- خانم جوانی که راننده ماشین سواری تویوتا بود صبح امروز در اثر برخورد خودرواش با گاردریل حاشیه بزرگراه شهید چمران مقابل پمپ بنزین ولنجک کشته شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد خودرو سواری تویوتا با گاردریل حاشیه بزرگراه چمران خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودرو که یک خانم حدود 25 ساله بود جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 9 و 18 دقیقه امروز حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران مقابل پمپ بنزین ولنجک به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک دستگاه خودرو سواری تویوتا با یک سرنشین خانم جوان به هنگام حرکت بدلایل نامشخص با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد و پس از آن با وارد شدن در قسمت جنوب به شمال بزرگراه چمران در محل متوقف شد.
ملکی ادامه داد: قسمتی از گاردریل وارد اتاقک خودرو شده و تنها سرنشین در داخل خودرو محبوس بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و جسم بی جان این خانم جوان را از داخل خودرو خارج کردند.
وی علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد.
تهرام/7243 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی حادثه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا، ظهر امروز شنبه، در محور نیزار قم به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

متأسفانه بر اثر این حادثه «حمید نیکویی»، پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات، جان خود را از دست داد.

عضویت در هیأت مدیره مؤسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

حسین محمودی فر در پیامی درگذشت حمیدنیکویی خبرنگار پیشکسوت و نماینده روزنامه جمهوری اسلامی در شهرستان محلات را به خانواده ایشان وجامعه فرهنگی و هنری استان مرکزی تسلیت گفت.

کد خبر 6096690

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • حادثه رانندگی در شهر هوره