Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس گفت: تلاش می‌شود که با در اختیار قرار دادن قطعه زمینی مشکلات مسکن نخبگان مددجوی کمیته امداد برطرف شود. ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل تبادار در بین نخبگان مددجو کمیته امداد استان فارس اظهار داشت: برخی از مددجویان کمیته امداد درصدی از نخبگان جامعه را تشکیل می‌دهند که باید با حمایت مسئولان نیازهایشان را برطرف و با در اختیار گذاشتن قطعه زمینی بخشی از مشکلات مسکن آنان را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنیاد نخبگان استان فارس باید برای شناسایی بیشتر نخبگان مددجو کمیته امداد تلاش کند زیرا براساس گزارش‌ها بسیاری از جوانان مددجوی کمیته امداد نخبه هستند و نیاز است تا به پارک علم و فناوری استان معرفی شوند. 

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مسئولان کمیته امداد استان نباید فقط به فکر تامین نیازهای اولیه زندگی مددجویان باشند گفت: ضروری است برای حمایت بیشتر از این خانواده‌ها به تمامی موضوعات علمی، فکری و رفاهی توجه داشته باشند. 

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته‌ امداد استان فارس نیز گفت: کمیته امداد با دارا بودن جمیعت 5 هزار نفری دانشجو همواره تلاش دارد در تربیت آینده‌سازان ایران ایفای نقش کند. 

وی آموزش خانواده‌های مددجو را اولویت مهم در استان فارس دانست و گفت: همواره در تلاش هستیم با حمایت مسئولان بتوانیم علاوه بر نیازهای اولیه زندگی به نیازهای دیگر مددجویان توجه داشته باشیم بر همین اساس با در اختیار داشتن تعداد 13 مجتمع رفاهی و خوابگاهی توانسته‌ایم به برخی از خواسته‌های آنان پاسخ بدهیم.

به گفته بذرافشان  در حال حاضر کمیته امداد استان فارس توانسته در چند سال گذشته 600 حافظ قرآن کریم  و سه هزار مهندس را در جامعه تربیت کند.

انتهای پیام/ ز

R41382/P41362/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز