Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان گفت: رقابت با برترین تیم‌های دنیا در مسابقات جام جهانی بسکتبال سه نفره فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان ایران به شمار می‌رود.

طرفداری- نیکا بیک‌لیک‌لی، سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان اظهار داشت:

برای حضور در رقابت های جام جهانی 32 جلسه تمرینی در قالب 5 مرحله اردو را پشت سرگذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردوها با 10 نفر آغاز شد.

به گزارش تسنیم، وی افزود:

باتوجه به سنگینی مسابقات به لحاظ روحی و روانی نیز با بازیکنان کار کردیم تا با شرایط ایده آلی به مصاف رقبای قدرتمند خود بروند. با آمادگی کامل عازم مسابقات شده‌ایم، اگرچه از تیم ایران نباید توقع زیادی داشت. به هرحال درهای بین‌المللی به تازگی به روی بسکتبال بانوان گشوده شده است. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ادامه داد:

در گروهی قرار گرفته‌ایم که گروه مرگ نامیده می‌شود. 4 بازی سخت برابر تیم‌هایی که همواره برسکوی نخست مسابقات جهانی قرار گرفته‌اند. در این گروه تیم آمریکا قرار دارد که یکی از بهترین تیم های دنیاست. این تیم از سال 2014 در مسابقات حضور نداشته است و در غیاب آنها روس ها دیگر حریف ما در این گروه قهرمانی را از ان خود کرده است.

بیک‌لیک‌لی ادامه داد:

تیم آندورا دیگر همگروهی ما در مسابقات جام جهانی نیز سال‌هاست در مسابقات جام جهانی حضور داشته و با تجربه است. اوگاندا حریف آفریقایی ما در گروه سوم است. تیم های آفریقایی به لحاظ فیزیکی که دارند تیم های قدرتی هستند. به این ترتیب در جام جهانی 4 بازی بسیار سخت را داریم.

وی یادآورشد:

ازاین که با تیم‌های قدرتمند دنیا رقابت می‌کنیم بسیار خوشحالم. رقابت با برترین تیم‌های دنیا بهترین فرصت برای کسب تجربه است. این رقابت‌ها می‌تواند شروع خوبی برای بسکتبال بانوان کشورمان باشد تا تجربیات خود را در سطح بین‌المللی بالا ببرد. از فدراسیون بسکتبال تشکر می‌کنم که مقدمات حضور ما را در رقابت‌های جام جهانی فراهم کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی