Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:54:01 GMT

بهسازی جاده پیست اسکی آلوارس سرعین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۷۵۹۱

بهسازی جاده پیست اسکی آلوارس سرعین آغاز شد

اردبیل - ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از شروع بهسازی 10 کیلومتر از جاده پیست اسکی آلوارس در شهرستان سرعین خبر داد.

به گزارش ایرنا ، علی رحمتی روز چهارشنبه گفت: این مسیر برای استفاده گردشگران از ارتفاعات آلوارس در فصل گردشگری و نیز تحقق شعار زمستان بیدار انجام می گیرد.
وی بیان کرد: اعتبارچهار کیلومتر از این مسیر از محل اعتبارات سال 96 و بقیه از اعتبارات امسال تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلوارس در دامنه جنوبی کوه 4811 متری سبلان در اردبیل به لحاظ چشم اندازهای کم نظیر، هوای دلپذیر در تابستان و پیست اسکی از نقاط سیاحتی و تفریحی پرجاذبه ایران می باشد که به واسطه جاده ای به طول 24 کیلومتر و عرض 18 متر از شهر سیاحتی سرعین دسترسی به آن امکان پذیر
می باشد.
جاده ای که از همان ابتدا پیچ و خم های تند و فرود و فرازهای زیادی دارد و شیب ها و سینه کش های آن با گذشت از روستای آلوارس تندتر می شود و در انتهای جاده و نزدیکی های پیست اسکی به اوج می رسد.
پیست اسکی آلوارس بعد از پیست شمشک دومین پیست معتبر ایران است که در صورت راه اندازی خط 2 و 3 تله کابین و امکانات اقامتی و خدماتی این مجموعه می تواند محل برگزاری مسابقات جهانی اسکی و توسعه گردشگری زمستانی باشد.
6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی پیست اسکی آلوارس جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز یکشنبه اظهار کرد: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه در ۱۴ کیلومتری محور خلخال - سرچم اعزام شدند.

به گزارش هلال احمر اردبیل، وی اظهار کرد: در این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو دنا با یک دستگاه پراید، ۲ نفر جان باخته و هشت نفر مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، بیان کرد: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

استان اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان