Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: اولین مرحله اردوی آماده سازي تیم ملی كاراته نونهالان ۲۹ خرداد در استان خراسان رضوی برگزار مي شود که از استان کرمان 9 نونهال حضور دارند.

وی افزود: بر این اساس، محمد امین بلوچی، علی اصغر حیدری و عادل آذری نیا در وزن 42-كيلوگرم، سینا ودیعتی و حمیدرضا آذری نیا در وزن 52- كيلوگرم، پدرام احدی فر در وزن 57-كيلوگرم، سبحان سرویان در وزن 63- كيلوگرم و طاها بشاورد و پرهام اسدی فر  در وزن 70- كيلوگرم به عنوان نمایندگان استان کرمان در این اردو شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری تصریح کرد: طبق برنامه اعلام شده در اولين مرحله انتخابي، يك دوره مسابقه انتخابی بین نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی برگزار می شود.

وی یادآور شد: بدین ترتیب، ثبت نام و وزن کشی نفرات دعوت شده ساعت ۸ صبح انجام مي شود و مسابقات ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و در پایان نفرات منتخب به همراه مدال آوران مسابقات کشوری وارد اردو مي شوند.

امیری، محل انتخابی و اردو را استان خراسان رضوی، میدان فردوسی، بلوار شهید صادقی، تربیت بدنی کارگران خراسان رضوی سالن شهید بابا نظر عنوان کرد و گفت: محل خوابگاه برای اردونشینان میدان سعد آباد (تختی)جنب اداره ورزش و جوانان مشهد است.

وی افزود: دعوت شدگان باید رأس ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۹ خرداد خود را به یوسف گواه، مسئول هماهنگی معرفی کنند.

اولین مرحله اردوی آماده سازي تیم ملی كاراته نونهالان 29 خرداد تا 2 تیرماه دراستان خراسان رضوی برگزار مي شود.

انتهای پیام/ب

9 کاراته کای کرمانی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به همین منظور «مریم آزمون» سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را اعلام کرد که رقیه جلال نسب از استان خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

کد خبر 6095984

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال