Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک حادثه ناگوار یک دختر افغان در صف توزیع کارت ورود به جلسه کنکور جان سپرد

ایران آنلاین /

به گزارش شفقنا زهرا دختری سختکوش و پرتلاش از بامیان که با هزاران امید و رویا و آرزو در صف اخذ کارت شناسایی امتحان کنکور حضور پیدا کرده بود، بی خبر از فرجام غم انگیزش و بی مسؤولیتی مقامات، زیر دست و پای جمعیت انبوه شد و جان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روز توزیع کارت های شناسایی امتحان کنکور ، در اثر تجمع بیش از حد داوطلبان رویداد ناگوار و متاثرکننده‌ای رخ داد که در آن، زهرا دانش آموز پرتلاش بامیانی جان داد و ۲۷ دختر دیگر زخمی شدند.

پس از گذشت دو روز از آن رویداد تلخ، خادم‌حسین برادر زهرا، دختری که به منظور اخذ کارت شناسایی امتحان کنکور در لی جان داد، می گوید: من از سران حکومت می خواهم تا از اینهمه بی عدالتی و بی مسؤولیتی جلوگیری کنند، چرا؟ علت چیست؟ آیا مسؤولین فهم ندارند که ۶ هزار شاگرد را در یک مکتب یک هزار نفری جمع می کنند؟

خادم حسین با احساسی غم انگیز می‌گوید: همه باید بدانند و نگذارند تا خون زهرا پایمال و فراموش شود.

عبدالقادر سیغانی؛ هم محله‌ای زهرا می‌گوید: یک جوان با هزار آرزو تلاش می کند تا آزمون کنکور را سپری نماید و مرحله جدید و مهم زندگی خود را اغاز کند؛ اما با ناکارآمدی دولت جان خود را از دست می دهد و خانواده اش به ماتم می نشیند.

علی زاده سلطانی؛ دانشجوی دانشگاه بلخ هم می گوید: جای تاسف دارد که مسؤولین حتی توزیع کارت های شناسایی را کنترل و مدیریت نمی توانند.

گفتنی ا‌ست که زهرا از شهر سیغان ولایت بامیان با آرزو راه یافتن به دانشگاه بلخ، رخت از جهان بست.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد