Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - حواشی پیرامون خطای شدید سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی رئال مادرید برروی محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا همچنان ادامه دارد.

به گزارش وبسایت نود، در فینال لیگ قهرمانان اروپا که بین تیم های رئال مادرید و لیورپول در شهر کیف اوکراین برگزار شد و طی آن مادریدی ها توانستد با نتیجه 3-1 حریف انگلیسی خود را شکست دهند و برای سیزدهمین بار و سومین بار پیاپی قهرمان اروپا شوند، خطای شدید سرخیو راموس، کاپیتان سفیدپوشان بر روی محمد صلاح، فوق ستاره مصری لیورپول که منجر به تعویض زود هنگام او شد، از نکات برجسته بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن خطای شدید که حتی حضور صلاح در جام جهانی را هم در پرده از ابهام قرار داد با واکنش های زیاد و شدیدی همراه بود. سرخیو راموس در آخرین واکنش خود به اظهارات مختلف درباره آن صحنه، چندی پیش گفته بود:

پس از آن خطا اگر به صلاح مُسَکِن تزریق می کردند او می توانست به بازی ادامه دهد.

این اظهار نظر راموس اصلا به مذاق هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی مصر خوش نیامده و او را به واکنش واداشته است. کوپر طی مصاحبه ای در پاسخ به صحبت های راموس گفت:

من دکتر نیستم و نمی دانم که راموس دکتر هست یا نه، اما صحبت درباره بازیکنی است که در فینال بازی می کند و دچار آسیب دیدگی شده است. شکی ندارم که اگر شرایط ادامه دادن به بازی را داشت این کار را انجام می داد، چون فینال لیگ قهرمانان اروپا رویدادی خارق العاده است.

با خطای سرخیو راموس بر روی محمد صلاح، این ستاره مصری از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی جدی شد به حدی که حضور او در جام جهانی با آمادگی کامل هنوز به طور قطع مشخص نیست.

1721

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی ویژه لیگ قهرمانان اروپا جام جهانی 2018 روسیه محمد صلاح سرخیو راموس تیم ملی مصر هکتور کوپر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالله ویسی که به دلیل اظهاراتش در پس از دیدار با آلومینیوم اراک مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان لیگ جریمه شده بود، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در این خصوص اظهار داشت: من در پایان دیدار با آلومینیوم مگر چه گفتم که مرا جریمه کرده‌اند؟ من آن روز حرفی زدم که به بعضی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

او ادامه داد: من به مسئولان گفتم که بازی‌ها را رصد کنید، خب اگر اینطور است اصلاً رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون دیگر هم من را جریمه کنید.

عبدالله ویسی در خصوص دیدار با تراکتور تصریح کرد: باید تمرکز بالایی داشته باشیم، کسب ۳ امتیازهای باقی مانده برای ما بسیار اهمیت دارد. ما با این شعار بازی می‌کنیم که اول، دوم و سوم این سه امتیاز و بعد اگر نشد تک امتیاز را بگیریم که دوباره ما را در جدول نگه دارد و امیدوار به آینده باشیم.

او ادامه داد: تراکتور همیشه تراکتور است. از تماشاگران انتظار داریم که در این بازی ما را تنها نگذارند. کمک کردن فقط این نیست که روی سکو بنشینند و فریاد بزنند که فلان بازیکن را تعویض کنید! از تیم باید حمایت شود حتی اگر بازیکنی و من مربی اشتباه کنیم تا در آینده شاد و خوشحال باشیم.

کد خبر 849435 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس