Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شاه اردن قطع صادرات گاز مصر به کشورش، حضور آوارگان سوری و موضع امان در برابر مسایل منطقه را سه عامل اوضاع فعلی اقتصادی در اردن دانست.
عبدالله دوم اوضاع دشوار اقتصادی در اردن را به دلایل خارجی از جمله قطع صادرات گاز مصر، بار حضور آوارگان سوری و موضع سیاسی اردن در برابر پرونده های منطقه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالله دوم گفت: قطع صادرات گاز مصر در اوایل بهار عربی، چهار میلیارد دلار برای ما هزینه داشت. بسته شدن مرزهایمان بر تجارت و تبادل اقتصادی با اروپا و دیگر کشورها تاثیر گذاشت. جنگ ها در دو جبهه سوریه و عراق، چالش های امنیتی ناشی از حضور داعش، بهار عربی و مهمترین مسئله حضور آوارگان سوری، این شرایط را ایجاد کرد. موضع گیری های سیاسی اردن بر ما تاثیر گذاشته و این مسئله بخشی از چالش هایی است که با آنها روبرو هستیم.
وی افزود: البته دوستانی در جهان داریم و این امیدواری وجود دارد که کشورها به ما کمک کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شاه اردن قطع گاز آوارگان سوري اقتصادي اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون

آفتاب‌‌نیوز :

بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بار‌ها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند.

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد، اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقمند به حفظ آزمون است، اما به شرطی که آن‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری