Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن ۵ نیم تنه از جان‌باختگان حادثه سقوط هوپیمای ای تی آر از ارتفاعات دنا خبر داد و گفت: این نیم تنه‌ها به پزشکی قانونی استان منتقل شد.

به گزارش فارس، عزیز فیلی با بيان اینکه جستجو برای یافتن پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: یک محموله دیگر از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ATR تهران- یاسوج که شامل 5 نیم تنه می‌شود با بالگرد از ارتفاعات دنا برای انتقال به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد به پایین آورده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: عملیات جستجو توسط 51 امدادگر جمعیت هلال احمر از استان‌های مختلف کشور و نیروهای مردمی در ارتفاعات دنا همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این‌که شرایط برای تحویل برخی اجساد به خانواده‌هایشان فراهم است، گفت: تا کنون 35 پیکر به خانواده‌ها تحویل داده شده است.

روز 29 بهمن 96 هواپیمای تهران یاسوج با 66 سرنشین از صفحه رادار خارج شد و پس از چند روز جستجو لاشه هواپیما در ارتفاعات پازن پیر پیدا شد و 66 هم‌وطن در این حادثه غم‌بار جان خودرا از دست دادند و جستجو برای پیدا کردن پیکر دیگر جانباختگان همچنان در ارتفاعات دنا ادامه دارد.

در همین زمینه: انتقال بزرگترین محموله پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد