Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران معتقد است شرکت نفت می‌خواهد این باشگاه را منحل کند. ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

ناصر فریادشیران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره وضعیت مالکیتی تیم فوتبال نفت تهران بعد از سقوط این تیم به لیگ دسته اول اظهار داشت: نفت تهران در بلاتکلیفی مطلق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت حتی برای نفت مسجد سلیمان هم که تازه لیگ برتری شده وجود دارد و آنها هم مشکلاتی دارند. نفت تهران مانند خیلی از تیم‌ها به لیگ دسته اول سقوط کرده اما الان دیگر نماینده تهران صاحب ندارد و هیچ‌کس به داد این تیم نمی‌رسد.

وی افزود: در شرکت نفت هیچ‌کس پاسخگو نیست. دو سال پیش تیم را به سه نفر واگذار کردند اما این باشگاه در نهایت به هیچ‌کدام از آنها داده نشد. قبل از عید اعضای هیئت مؤسس و اعضای مجمع به شرکت نفت نامه زدند که باشگاه به کارگزار وقت (شرکت تهران کار رسا) واگذار شود اما این نامه را هنوز کاردو (مدیرعامل شرکت ملی نفت) به دلایل مختلف امضا نکرده است. با توجه به اینکه مجلس طرح دوفوریتی عدم اشتغال افراد بازنشسته را تصوب کرده و به دلیل اینکه آقای کاردو بازنشسته است و ثبات کاری ندارد این نامه را امضا نمی‌کند.

مربی پیشین نفت تهران با اشاره به وضعیت نفت مسجد سلیمان, عنوان کرد: بهاروند رئیس سازمان لیگ یک نامه به باشگاه نفت مسجد سلیمان نوشته و از آنها خواسته که اعضای هیئت مدیره باشگاه را معرفی کنند اما این نامه را هم کاردو امضا نکرده است. همانطور که وزیر نفت اعلام کرده بود که نمی‌خواهند تیم‌داری کنند و گفته بود که اسم نفت را از روی باشگاه بردارید و نام این باشگاه را «آب» یا «نان» بگذارید, الان هم شرکت ملی نفت از باشگاه‌های تحت پوشش خودش حمایت مالی نمی‌کند.

فریادشیران با بیان اینکه «مالیکت باشگاه نفت تهران با همه بدهی‌هایش بر عهده شرکت نفت است», گفت: این باشگاه 200 نفر طلبکار دارد. از منصوریان, دایی, کریمی و درخشان به همراه کادر‌های‌شان گرفته تا حجازی و افاضلی همه از نفت طلب دارند. الان باشگاه نفت 40 میلیارد بدهی دارد و به لیگ دسته اول هم سقوط کرده است. امتیاز نفت در دسته یک بین 3 تا 4 میلیارد تومان است که فردوسی (مدیرعامل شرکت تهران کار رسا) حاضر است تیم را بدون بدهی‌ها‌یش خریداری کند اما شرکت نفت تیم را نه به بخش خصوصی واگذار کرده و نه خودش تیمداری می‌کند. فکر می‌کنم کاردو و شرکت نفت به دنبال انحلال نفت تهران هستند.

وی در پایان گفت: از سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان), گل‌محمدی (مدیرکل ورزش استان تهران) و حتی شهردار تهران درخواست دارم از این تیم چه در بخش خصوصی و چه در شرکت نفت حمایت کنند تا دوباره احیا شود, هرچند امیدوارم این تیم زیر مجموعه شرکت نفت باقی بماند.

به گزارش تسنیم, در تصویر زیر نامه آخرین مالک باشگاه نفت تهران ( شرکت تهران کار رسا) که برای پیگیری وضعیت این باشگاه به مجمع باشگاه نفت ارسال شده را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

 

R7878/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نفت تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت تهران نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج

به گزارش ورزش سه و به نقل از رسانه اطلاع رسانی وزارت ورزش،  در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

هاشمی در این نامه تاکید کرده است: «معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

و اما درخواست وزیر: با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

در پایان نامه قید شده: بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱