Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@04:22:57 GMT

تصویری از مرکز صدور آی دی کارت برای جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۱۲۷۲۴

تصویری از مرکز صدور آی دی کارت برای جام جهانی

مرکز صدور آی دی کارت برای کسانی که موفق به دریافت آی دی کارت هواداری خود نشدند نیز در شهرهای مختلف روسیه آغاز به کار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آن دسته از هواداران تیم های مختلف حاضر در جام جهانی که در لحظات واپسین مهلت ثبت نام و خرید بلیت اقدام کرده اند پس از حضور در روسیه باید به دریافت کارت هواداری خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور مسئولان برگزار کننده این رقابت ها در شهرهای مختلف اقدام به برپایی مرکز صدور آی کارت هواداری کردند تا بدین ترتیب تماشاگرانی که کارت هواداری برایشان ارسال نشده بدون مشکل به تماشای بازی های مورد نظر خود در ورزشگاه های مختلف بنشینند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه هواداران جام جهانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران تیم ملی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر

سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا، گفت: «طرح صدور گواهینامه یک‌روزه موتورسواران به‌صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص، اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روز‌های آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.»

به گزارش مهر، وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتور سیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت می‌کند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳