Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی نیجریه جوان ترین تیم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در اختیار دارد و بیشتر بازیکنان این تیم را بازیکنان کم سن و سال تشکیل می دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی نیجریه در شرایطی پای به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می گذارد که میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۵٫۹ است و عنوان جوان ترین تیم جام را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از نیجریه تیم های مدعی فرانسه و انگلیس با میانگین ۲۶ سال سن جوان ترین تیم های جام هستند و این نشان می دهد آنها هم نسبت به دوره های گذشته جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داده اند.

نکته جالب این اینکه نام تیم ملی ایران هم در بین تیم های جوان جام جهانی به چشم می خورد. این تیم با میانگین سنی ۲۷٫۲ دهمین تیم جوان این رقابت ها لقب گرفته است.

در رده بندی جوان ترین تیم های جام جهانی پاناما و کاستاریکا با ۲۹٫۶ میانگین سنی پیرترین تیم های این جام لقب گرفته اند.

تیم ملی نیجریه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی پاناما تیم ملی نیجریه جام جهانی جام جهانی 2018 جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی پاناما محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران تیم ملی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

دیگر خبرها

  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • هوای تهران پاک شد
  • هوای تهران پاک شد  
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • هوای اصفهان و زرین شهر ناسالم برای گروه های حساس
  • هوای تهران «پاک» است