Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به اینکه در قرآن امر به معروف و نهی از منکر در کنار مسائل دینی و اعتقادی شخصی چون نماز آمده است گفت: والدین باید اصول اعتقادی توحید، نبوت و معاد را با استدلال به فرزندان خود آموزش دهند. ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور عصر امروز در آئین جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینه ثارالله کرمان با تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهارداشت: یکی از حقوقی که فرزندان بر گردن والدین دارند تربیت درست و صحیح اولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر چند والدین وظیفه دارند که راه درست و تربیت صحیح را با پند و اندرز به فرزندان بیاموزند افزود: این نصیحت و پند و اندرز والدین باید نرمی و زبان خوش همراه باشد تا تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به اینکه پدر و مادر باید مسائل اساسی و مهم اخلاقی و دینی را برای فرزندان بیان کرده و به آنها آموزش دهند افزود: در آموزش فرزندان این مسائل از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به آیاتی که امروز از سوره لقمان قرائت می‌شود بیان کرد: لقمان در نصحیت فرزاد خود از مسائل اعتقادی شروع می‌کند و در گام نخست بر توحید و پرهیز از شرک در همه انواع آن به فرزند خود تاکید دارد. ‌

عرب‌پور با بیان اینکه پدر و مادر وظیفه دارند تا پایه‌های و اصول اعتقادی در توحید، نبوت و معاد را با استدلال به فرزندان خود آموزش دهند گفت: توصیه به نماز و امر به معروف و نهی از منکر از توصیه‌های دیگر لقمان به فرزندش است که در کنار هم آمده است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن امر به معروف و نهی از منکر در کنار مسائل دینی و اعتقادی شخصی چون نماز آمده است افزود: صبر در مشکلات هموار کننده زندگی خواهد بود و باید سعی کنیم تا به توصیه‌های قرآنی لقمان به فرزندش عمل کنیم.

انتهای پیام/ ز

R7860/P41362/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از سفیران معروف

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد، گفت: این جایگاه مربوط به اولیاء الهی است زیرا آنها انسان ها را از ظلمات به نور هدایت می کنند.

آیت اله حسینی افزود: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در وضعیت امروزی که رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است معلمان مانند افسران جهاد تبیین در جامعه ما فعالیت می کنند.

جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در دورانی که دشمن برای انحراف اذهان آموزش و پرورش تلاش می کند قطعا وظیفه ما معلمان این است که سخن نو بگوییم.

وی افزود: امیدواریم رسالت خودمان را طوری انجام دهیم که بتوانیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب اسلامی و سند تحول باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سهم ایران در اقتصاد خلاق کمتر از یک درصد است 
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • روحانیون مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه هستند
  • معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است