Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «مولوی محمد حسین گرگیج» در مراسم ختم قرآن مسجد النبی (ص) شهرستان کلاله، اظهار کرد: اختلافات و تفرقه ها را کنار بگذاریم؛ زیرا موجب نابودی ما می شود و اتحاد و انسجام خود را حفظ کنیم تا موجب دلشکستگی و یاس دشمنان شود.
به گفته وی؛ اختلافات قومی و شخصی نباید سیاسی و مذهبی شود، در اختلاف هیچ منفعتی نیست؛ بلکه موجب نابودی مال، جان و ایمان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش با بیان اینکه فلسفه نماز خارج نمودن کبر و غرور از وجود انسان است، تصریح کرد: نماز خواندن حب پست و مقام را کاهش می دهد، نماز بدین سبب فرض شده است که در برابر الله ذوالجلال کرنش و سجده کنیم.
 وی، افزود: در نماز محبوب ترین عضو بدن یعنی پیشانی خود را در برابر خدا به زمین می گذاریم و تسلیم خالق خویش می شویم.
به گفته وی؛ در منزلی که تلاوت قرآن، یاد خدا و سنت رسول الله (ص) و دستورات الهی حاکم نیست، شیطان وارد می شود و افراد آن خانواده را به دین گریزی دعوت می کند.
مولوی گرگیج، روزه گرفتن را مبارزه با نفس شیطانی دانست و گفت: روزه گرفتن یعنی مبارزه با نفس شیطانی که بدترین دشمن انسان در وجودش است می باشد، روزه در واقع تمرین پرهیزکاری است.
وی، ادامه داد: مسلمان باید بداند سرمایه ای که در اختیارش قرار گرفته است بخشی از آن را باید به مستضعفان کمک کند و زکات مال خود را به نیازمندان دهد؛ زیرا مالی که در آن زکات باشد رشد می کند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است