Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه تمرینی شاگردان کی روش در خاک روسیه!

طرفداری- تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به روسیه اولین جلسه تمرینی خود را جهت آمادگی برای جام جهانی 2018 روسیه انجام داد. شاگردان کی روش در پایان این تمرین ضربات ایستگاهی را در دستور کار قرار دادند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از رسیدن به مسکو، عصر امروز نخستین جلسه تمرینی خود را در لوکوموتیو مسکو برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین ساعت 17:30 به وقت محلی آغاز شد و در سی دقیقه نخست خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران ایرانی و بین المللی این جلسه تمرینی را پوشش دادند.

زمین چمن ایده آل کمپ باشگاه لوکوموتیو به کادر فنی تیم ملی اجازه داد از این فرصت برای آمادگی بیشتر بازیکنان تیم ملی استفاده کند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از تمرینات ابتدایی، تمرین تاکتیکی را برگزار کردند.

پس از پایان تمرین تاکتیکی، تعدادی از بازیکنان تیم ملی در زمین ماندند و ضربات ایستگاهی را تمرین کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • حسرت برانگیزترین ضربات بازیکنان لالیگا که به تیرک برخورد کردند / فیلم
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها