Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمکت 5 تیم شهرستانی در انتظار تعیین سرمربی!

اختصاصی طرفداری- در شرایطی که لیگ هجدهم تحت الشعاع مسابقات جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد، بسیاری از تیم ها فارغ از این مسئله سرمربی فصل بعد خود را شناخته اند و مشغول یارگیری می باشند. تنها 5 تیم شهرستانی هستند که وضعیت مبهمی را بر روی نیمکت های خالی خود می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ هجدهم در تاریخ 23 خردادماه و شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی رسماً استارت می خورد اما بسیاری از تیم ها سرمربیان خود را انتخاب کرده و تنها 5 تیم موفق به این کار نشده اند.

تراکتورسازی تبریز

به نظر می رسد در بین تیم های بدون سرمربی، نیمکت تراکتور پر سر و صداتر باشند. مسئولان تراکتورسازی با انتخاب رضا مهاجری به عنوان مدیر تیم نشان دادند که خواهان تحولی خاص در جمع پرشورها هستند. مهاجری به صراحت از استخدام مربیانی هم تراز با لوئیز فیلیپه اسکولاری و رایکارد سخن می گوید و در چند روز گذشته حتی شایعاتی مبنی بر مذاکره با فیلیکس ماگات نیز وجود دارد. البته تراکتور در امر جذب بازیکنان بیکار ننشسته و واضح است که از مهاجری با اطمینان از حضور در تراکتور لیست ورود تیم را تنظیم کرده است.

استقلال خوزستان

شرایط بحرانی قهرمان لیگ پانزدهم همچنان ادامه دارد. شاگردان عبدالله ویسی پس از قهرمانی اعجاب انگیزشان تا به امروز رنگ خوشی را به خود ندیده اند و حتی حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتوانست از مشکلات آن ها بکاهد. البته صمد مرفاوی برای این نیمکت انتخاب شد اما در ادامه کار و با مشاهده وضعیت مالی خوزستانی ها سرباز زد تا وضعیت بحرانی تر از قبل شود. استقلال خوزستان اگر در فکر بقای خود در لیگ برتر است باید به حال بودجه مالی خود فکری بکند چراکه در وضعیت کنونی اکثر مربیان و بازیکنان از این تیم فراری هستند.

گسترش فولاد تبریز

موفق ترین تیم تبریز در لیگ هفدهم حالا عجیب ترین اتفاقات را به خود می بیند. امتیاز لیگ برتری گسترش فولاد قرار است به ماشین سازی واگذار خواهد شد اما هنوز علت این اقدام محمدرضا زنوزی، مالک سه باشگاه تبریزی، مشخص نشده است. بنابراین نه تنها وضعیت نیمکت گسترش فولاد بلکه اساساً کل ماهیت لیگ برتری این تیم در هاله ای از ابهام است و باید دید چه بر سر گسترشی ها خواهد آمد. اما هوشنگ نصیرزاده نشان داده اگر بنا بر ماندن این تیم در لیگ برتر باشد خلأ نیمکت گسترش را خیلی زود پر خواهد کرد.

سپیدرود رشت

به نظر می رسد اف سی هالیوودی را که فصل پیش در نفت تهران شاهد بودیم این فصل در تیم سپیدرود باید جستجو کرد. وجه مشترک این دو تیم علی کریمی است. کشمکش های جواد تن زاده، مالک سپیدرود با کریمی، تمامی هواداران تیم رشتی را بر علیه این مالک شورانیده است. چند هفته ای از انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی نگذشته بود که هواداران با اعتراض های شدیدشان در جلسه تمرینی کاری کردند که این سرمربی قائم شهری عطای حضور در سپیدرود را به لقایش ببخشد. به نظر می رسد نیمکت گیلانی ها زمانی رنگ خوشی را به خود خواهد دید که یا وضعیت مالکیت تیم تغییر کند یا کشمکش ایجاد شده میان کریمی و تن زاده مرتفع گردد.

نفت مسجد سلیمان

اگرچه با صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر، خوزستانی ها چهارمین سهمیه خود را بدست آوردند اما وضعیت نیمکت این تیم همچنان نامشخص است. هر روز تأیید و تکذیب های فراوانی از توافق دوباره با محمود فکری، مربی موفق فصل قبل این تیم منتشر می شود اما هنوز رسماً هیچ چیز نهایی نشده است. به هر حال، با روی کار آمدن هیئت مدیره جدیدی که مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان عضوی از آن است انتظار می رود پروسه تعیین سرمربی شتاب بیشتری به خود بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است | آخرین وضعیت سدهای کشور

به گزارش همشهری آنلاین، موجودی آب سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۵ فروردین‌ماه نسبت به مدت مشابه در سال آبی گذشته برابر شد. براین‌اساس از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۲۵ فروردین ۳۰.۰۸ میلیارد مترمکعب آب در سدها موجود بوده است.

کد خبر 844424 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم آب باران سد

دیگر خبرها

  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • ۴۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است | آخرین وضعیت سدهای کشور
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور