Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:40:14 GMT

طنین نیایش های الغوث الغوث در گچساران و باشت

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۱۶۴۴۹

طنین نیایش های الغوث الغوث در گچساران و باشت

گچساران - ایرنا - شهرستان های گچساران و باشت همزمان با دومین شب از لیالی پر فروغ قدر تجلی گاه نیایش های عارفانه الغوث الغوث شد.

به گزارش ایرنا،مساجد، حسینیه ها، تکایا، بقاع متبرکه و گلزار شهدا و مصلای شهر دوگنبدان همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و دومین شب قدر شاهد حضور اقشار مختلف مردم مومن و خداجوی این شهرستان در آئین های شب زنده داری و عزاداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم مومن و خداجوی این خطه در بیست و یکمین شب ماه رمضان و شب شهادت شهید محراب ، قرآن بر سر گرفته و با قرائت قرآن ، دعای جوشن کبیر و ابو حمزه ثمالی به شب زنده داری پرداختند.
توزیع نذورات، شربت و خرما، از سوی مردم مومن شهرستان های گچساران و باشت در بین شب زنده داران از دیگر آیین های این شب است.
مرثیه سرایی در سوگ شهادت نخستین پیشوای شیعیان جهان و سخنرانی درباره ویژگی های شخصیت حضرت علی (ع) از جمله برنامه های احیای شب قدر در شهرستان های گچساران و باشت بود.
شهرستان های گچساران و باشت با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شب قدر گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در کرج

این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین خیابان نیایش بعد از پل راه آهن حد فاصل نیایش ۱ و ۲ و ۳ و فرعی های منتصب در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۷ قطع نماید. 

از ساکنین درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد