Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن 60 ساله که مثل خیلی از زن‌ها کنار خانواده‌اش زندگی می‌کرد و نوه‌هایش را در آغوش می‌گرفت. به امور خانه‌اش می‌رسید و به شوهر 107 ساله‌اش در مزرعه کمک می‌کرد، اما یک خشم آنی و عصبانیت باعث شد ناخواسته جان شوهرش را بگیرد و مهر قاتل بر پیشانی‌اش حک شود.

مکافات یک لحظه جنون

او باورش نمی‌شود که این حادثه را او مرتکب شده و مدت‌ها باید در ندامتگاه کرج و میان زندانیان باشد و دور از فرزندان و نوه‌هایش صبح را شب و شب را صبح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باورش نمی‌شود در یک چشم برهم زدن زندگی‌اش این چنین ورق خورده است.
زن سالخورده از انگیزه‌اش برای قتل شوهر دومش و داستان زندگی‌اش می‌گوید.
چطور با مقتول آشنا شدی؟
ماجرای آشنایی و ازدواجمان به 20 سال پیش بازمی‌گردد. سال‌ها قبل شوهرم فوت کرده و با هزاران سختی 4 پسر و دو دخترم را بزرگ می‌کردم. بچه‌ها کم‌کم بزرگ می‌شدند و باید به آینده شان هم فکر می‌کردم. نمی‌خواستم حالا که آنها بزرگ شده و می‌خواستند زندگی جدیدی برای خودشان رقم بزنند، سربارشان باشم. برادرم که اکنون فوت کرده، با یکی از پسران مقتول به عنوان راننده در شرکتی کار می‌کردند. آشنایی آنها باعث آشنایی من و همسر دومم ـ مقتول ـ شد.
بعد چه شد؟
برادرم با توجه به این که من شوهرم فوت شده بود، به دوستش پیشنهاد داد که برای پدرش به خواستگاری من بیاید. او پذیرفت. برادرم هم ماجرا را با من در میان گذاشت که من هم قبول کردم با آن مرد که بیش از 45 سال از من بزرگ‌تر بود، ازدواج کنم. موضوع این خواستگاری را برای فرزندانم تعریف کردم که همگی مخالفت کردند، اما در ادامه با دلخوری با این وصلت موافقت کردند. مقتول 50 متر از خانه روستایی اش را مهر من کردو مرا به عقد موقت 99 ساله‌اش در آورد و بعد از برگزاری جشنی مختصر به خانه او در روستایی در اطراف کرج پا گذاشتم.
از چه زمانی اختلاف‌هایتان شروع شد؟
سال‌های اول زندگی زیاد با هم مشکل نداشتیم، اما بعد از چند سال رفتارش تغییر کرد. بداخلاقی، بدرفتاری و سختگیری‌هایش بیشتر شد. مدام سعی می‌کردم در برابر این مشکلات کوتاه بیایم. او هر بار که دعوایمان می‌شد بنای ناسازگاری می‌گذاشت و بد و بیراه می‌گفت، اما به دلیل علاقه‌ای که این همه سال نسبت به فرزندانش داشتم، شکایتی نمی‌کردم. البته موضوع را چند بار به فرزندانم گفتم که آنها خواستند از او جدا شوم و نزد آنها بازگردم، اما سن خودم و شوهرم بالا رفته بود و درست نبود او را تنها بگذارم و از او طلاق بگیرم. از طلاق و حرف و حدیث مردم خجالت می‌‌کشیدم. بنابراین به این زندگی با همه تلخی و ناراحتی‌اش ادامه دادم به امید این‌که شوهرم روزی از این بدرفتاری‌هایش دست بردارد.
هم کارهای خانه را انجام می‌دادم. هم به کارهای مزرعه رسیدگی می‌کردم. همچنان امید داشتم که شرایط بهتر شود که نشد.
چرا او را کشتی؟
هنوز هم با یادآوری آن روز تلخ، وحشت زده می‌شوم. می‌خواهم بچه‌هایم و فرزندان مقتول هم باور کنند که من آنها را دوست دارم و نمی‌خواستم پدرشان را بکشم. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد. خیلی سعی کردم زنده بماند، اما نشد.
آن روز صبح زود از خواب بیدار شدم و سماور را روشن کردم. خسته بودم کمی خوابیدم تا ساعتی بعد صبحانه را آماده کنم. شوهرم بیدار شد و سراغم آمد و با عصا چند ضربه به من زد و خواست که بیدار شوم تا برایش صبحانه را آماده کنم. هرچه به او گفتم سماور را روشن کرده‌ام. بگذار آب جوش بیاید، بعد صبحانه را درست می‌کنم، بی‌فایده بود. او دوباره با عصا ضربه‌هایی به من زد. بعد از آن با او جر و بحث کردم و توجهی به حرف‌هایش نکردم. آن موقع به سمتم آمد و ازروی خشمی که در وجودش بود، می‌خواست مرا خفه کند که موفق نشد. به سختی او را به کناری انداختم و از دستش فرار کردم.
بعد چه شد؟
عصبانی شدم و نمی‌فهمیدم چه کار می‌کنم. به آشپزخانه رفتم و ظرف نفت را برداشتم. شوهرم در اتاق نشیمن نشسته بود. روی او نفت ریختم. عصبانی شد و به من فحاشی کرد. دوباره به آشپزخانه رفتم و این بار کبریتی آوردم. آن ر ا روشن کرده و روی لباسش انداختم. شعله‌های آتش یک دفعه کل بدنش را گرفت. شوکه شده بودم. سراسیمه به سمت اتاق دیگر رفتم. پتو آوردم و روی او انداختم که شعله‌های آتش خاموش شود، اما نشد. شوهرم را که در حال سوختن بود به سمت آشپزخانه کشاندم. آنجا آب بر رویش پاشیدم که شعله‌های آتش خاموش شد. بعد هم وی را به حمام برده و زیر دوش آب سرد گذاشتم. بعد لباس‌های تمیز تنش کردم و با انتقال به اتاقش با یکی از پسرانش تماس گرفتم و ماجرا را اطلاع دادم.
شوهرت در خانه فوت کرد ؟
نه. در بیمارستان. بعد از حادثه پسرش به خانه‌مان آمد و با دیدن بدن سوخته پدرش و ناله‌های شدید او، اصل ماجرا را پرسید که سیر تا پیاز ماجرا را برایش تعریف کردم. از دستم عصبانی شده بود با اورژانس و پلیس تماس گرفت. خواهر و برادرانش هم سر رسیدند. مرا به کلانتری بردند و شوهرم را هم به بیمارستان منتقل کردند. بعد از بازجویی اولیه مرا به طور موقت آزاد کردند. چند بار به ملاقات شوهرم رفتم و حتی تلفنی از فرزندانش حال و روزش را جویا می‌شدم. بعد از یک هفته شوهرم به دلیل شدت سوختگی فوت کرد. ماموران به خانه‌ام آمدند و مرا به اتهام قتل بازداشت کردند. باورم نمی‌شود که از روی خشم و عصبانیت یک لحظه‌ای این چنین شرایط زندگی‌ام عوض شد.
واکنش فرزندانت چه بود؟
فرزندانم شوکه شده بودند. باورشان نمی‌شد که من در سن 62 سالگی به اتهام قتل بازداشت شده‌ام. مدام می‌گفتند چقدر به تو گفتیم که به دلیل بدرفتاری‌های پیرمرد از او جدا شو، اما این کار را نکردی.
نمی‌دانم چرا این طوری شد. من نمی‌خواستم شوهرم را به قتل برسانم. آن روز از دست او عصبانی شدم و فقط می‌خواستم شوهرم را بترسانم تا دست از رفتارش بردارد و کمتر مرا تحقیر و اذیت کند . باور کنید قصد قتل او را نداشتم و همه ماجرا فقط یک اتفاق بود و براثر یک لحظه خشم و عصبانیت رخ داد.
حرف آخر؟
از مرگ شوهرم پشیمانم و لحظه‌ای آرام و قرار ندارم. می‌خواهم به فرزندان شوهرم بگویم که باور کنند همان طور که آنها را دوست داشتم، پدرشان را هم با همه بدرفتاری‌هایش دوست داشتم. باز هم به او احترام می‌گذاشتم. او شوهرم بود و سعی می‌کردم به خاطر فرزندان خودم و فرزندان او کوتاه بیایم و ناراحتی به خود راه ندهم. آن روز انگار به من جنون دست داده بود کنترل اعمال و رفتارم را نداشتم. از مرگ شوهرم ناراحتم و عذاب می‌کشم. نمی‌خواستم فرزندانش را داغدار کنم. به آنها تسلیت می‌گویم و در خواست بخشش دارم. می‌خواهم آنها باور کنند که قصد کشتن پدرشان را نداشتم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه نفس گیر شکار یک گربه توسط پلنگ در مقابل یک خانه ویلایی +فیلم

نظافتچی زن وقتی خانم دکتر نبود به اتاق خوابش رفت!

مرد بی حیا زن شوهردار را شوکه کرد!

اقدام وحشیانه 2 نوجوان با زن 28 ساله / رازی که زیر تخت خواب پنهان شده بود + عکس

پنجمین بارداری زن مشهور که با بازیگران معروف به حجله می رود! + عکس

راز شیطانی درگیری ساغر 27 ساله با 4 جوان در خیابان

زن شوهر دار وقتی هم دانشگاهی اش را دید به دنبال زندگی مجردی رفت!

4 بار اعدام برای جوان 24 ساله شیطان صفت / زینب 8 ساله هنگام تجاوز جان سپرد + عکس

تجاوز 4 پسر هم دانشگاهی به دختر محجبه / این دختر خودکشی کرد + عکس

تجاوز وحشیانه به زن باردار توسط 4 مرد شرور + عکس

قتل فجیع دختر بچه 10 ساله در جاده فرودگاه آبادان + عکس عجیب

4 مرد افغان کودک 12 ساله را پس از آزار و شکنجه سیاه با اسید سوزاندند

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث قتل پیرمرد قتل همسر قتل شوهر حوادث کرج آتش زدن همسر عکس حوادث من کودک زن مردم خانواده همسرم شیطان عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کتاب‌های «فصل بی هراسی» و «مدیریت منابع آب» در «چاپخانه»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، «چاپخانه» برنامه‌ای از گروه کتاب با موضوع معرفی تازه‌های نشر و گفتگو با نویسندگان و مترجمان است که در برنامه این هفته ضمن گفتگو با نویسندگان این دو کتاب آثارشان معرفی می‌شود.
در بخش نخست برنامه «محمدرسول تبیک» با «محمدحسین فاضل» نویسنده کتاب «فصل بی هراسی» از انتشارات «چاپ و نشر بین‌الملل» گپ و گفتی دارد. 
در بخش دوم برنامه «محسن مسعودیان» کارشناس مجری با «غلامرضا لطیفی» نویسنده کتاب «مدیریت منابع آب» گفتگو می‌کند.

برنامه «چاپخانه» به تهیه کنندگی زهرا نصرالهی، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفتگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • تمجید از مربی طارمی: شوهر نمونه و پدر خوب!
  • صدای بهار در رادیو می پیچد
  • اولین گفتگو با کاظم صدیقی پس از ماجراهای اخیر
  • اولین گفتگو با حجت‌الاسلام صدیقی درباره ماجراهای اخیر
  • حسادت خنده دار دانش آموزان پسر به شوهر معلمشان
  • معرفی کتاب‌های «فصل بی هراسی» و «مدیریت منابع آب» در «چاپخانه»
  • (ویدئو) شوخی رشید با شوهر المیرا شریفی مقدم روی آنتن زنده!
  • آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی (فیلم)
  • ببینید | آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی