Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:16:25 GMT

محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس در ارومیه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۱۹۴۱۰

محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس در ارومیه اعلام شد

ارومیه- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ارومیه گفت: این محدودیت ها از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز می شود و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه می یابد.

سرهنگ علی سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محورهای ارتباطی منتهی به میدان ولایت فقیه (مرکز) و میدان دفاع مقدس در این راهپیمایی مشمول محدودیت های ترافیکی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تقاطع امام - عطایی به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع مدنی - مطهری و خیابان طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه، میدان دفاع مقدس به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس، خیابان شهید نوری به سمت مصلا و چهارراه بعثت - باکری به سمت سه راهی شهید منتظری این محدودیت ها را شامل می شود.
وی اظهار کرد: افرادی که منازل مسکونی آن‌ها در مسیر راهپیمایی از میدان ولایت فقیه تا مصلای امام خمینی(ره) ارومیه قرار دارد، باید تا ساعت هشت صبح خودروی خود را از مسیر خارج و به نقاط دیگری منتقل و تا زمانی که راهپیمایی تمام نشده از ورود وسیله نقلیه به این مسیرها خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس همچون سال های گذشته، روز جمعه این هفته /فردا/ مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان ولایت فقیه در ارومیه آغاز و تا مصلای امام خمینی (ره) ادامه می یابد.
این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور و کشورهای اسلامی در بیش از 60 نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روز جهاني قدس محدوديت ترافيكي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد