Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: یک زن که از خودکشی نجات یافته است راز عجیبی را فاش کرد.

اشتباهات پی در پی در زندگی موجب شد که به یک بیمار افسرده تبدیل شوم تا جایی که دست به خودکشی زدم به طوری که اگر هوشیاری اطرافیانم نبود اکنون دنیا و آخرت خودم را تباه کرده بودم آن هم به این دلیل که ... 

زن 25ساله ای که با کمک اطرافیانش از مرگ حتمی نجات یافته بود درحالی که عنوان می کرد کاش به جای این اقدام احمقانه با همسرم درد دل می کردم وبلافاصله از حرف های او ناراحت نمی شدم به تشریح ماجرای یک سال زندگی مشترک و توام با آرامش خود پرداخت و به مشاور اجتماعی پلیس Police فتا گفت: تحصیلات دانشگاهی ام که تمام شد در یک شرکت مشغول کار شدم هنوز مدت زیادی از اشتغالم نمی گذشت که ساسان از من خواستگاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همکارم بود و من همواره ادب و نجابت او در محیط کار را تحسین می کردم این گونه بود که خیلی زود به ساسان پاسخ مثبت دادم واز سال گذشته زندگی مشترکمان را زیر یک سقف آغاز کردیم در این مدت خودم را خوشبخت ترین فرد خانواده احساس می کردم چرا که از ساسان شناخت کاملی داشتم و او را از هر جهت شایسته انتخابی درست می دانستم اما اولین اشتباه من در زندگی از زمانی آغاز شد که به خاطر ارتباط با دوستان دوران مجردی ام وارد شبکه های اجتماعی شدم و در یک گروه زنانه که همه اعضای آن از دوستانم بودند عضو شدم و بدین ترتیب تصاویر و عکس های خصوصی ازدواجم را برای آن ها ارسال می کردم تا این که در یکی از کلاس های ورزشی ثبت نام کردم و برای آن که لاغر شوم از مشاوران تغذیه ای نیز بهره می گرفتم وقتی احساس کردم به شرایط ایده آل رسیده ام چندین عکس بدون حجاب و در شرایط متفاوت و خاص از خودم تهیه کردم و برای آن که پشتکارم را در زمینه لاغری به دوستانم نشان بدهم عکس هایم را در همان گروه منتشر کردم اما طولی نکشید که با پیام های زشت و زننده ای در همان گروه زنانه روبه رو شدم اگرچه نمی توانستم این موضوع را بپذیرم اما ماجرا حقیقت داشت و مردی مرا تهدید می کرد که اگر به خواسته های شومش پاسخ ندهم عکس هایم را منتشر می کند من هم که زنی متاهل و متعهد به خانواده و همسرم بودم با تندی پاسخش را دادم و گفتم که هیچ وقت حتی حاضر به گفت وگوی تلفنی هم با او نیستم ولی اشتباه بزرگ ترم این بود که ماجرا را بی اهمیت دانستم و درباره آن چیزی به ساسان نگفتم وقتی همسرم متوجه موضوع شد و گفت عکس ها را عمدا فرستادی دنیا روی سرم خراب شد و از شدت افسردگی و در یک اقدام احمقانه دست به خودکشی Suicide زدم اما بلافاصله مرا به بیمارستان رساندند که از مرگ نجات یافتم وقتی پلیس فتا آن مرد را دستگیر کرد مشخص شد او همسر یکی از دوستانم به نام رویا است که گوشی تلفنش را با گوشی همسرش عوض کرده، و چون گروه مذکور غیرفعال نشده بود او به طور اتفاقی عکس های مرا دیده و ...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی شوهرم وارد خانه شد، پسر جوان را در کمد لباس ها پنهان کردم!

رییس کارخانه هر سال یکی از کارمندان زن را صیغه می کرد / فریبا 26 ساله هم به دام او افتاد

زن همسایه حرف‌های تحریک‌کننده‌ای می زد و من به خانه اش می رفتم!

رویا به خاطر ارسال پیام مرگ برای پسر مورد علاقه اش دستگیر شد / این پسر خود را دار زد + عکس

زن صیغه ای که شوهر دومش را زنده زنده سوزاند + گفتگو و عکس

سگ‌های وحشی زنی را زنده زنده خوردند + عکس

آرش مرا خام کرد و جای خلوت برد / فهیمه 18 ساله همه چیز را باخت!

پارتی های شبانه مختلط تنها بخشی از ولگردی های شبانه مان بود!

رفتار احمقانه راننده مست با دختر دانشجوی زیبا +عکس

چهره مرد خبیث مشخص شد / جزئیات پیگیری پرونده آزار بهاره 5 ساله +عکس

اولین کنسرت خواننده زن معروف مصر در عربستان! + عکس

این مرد روی تخم مرغ ها خوابیدن تا جوجه ها بیرون بیایند +عکس

4 بار اعدام برای جوان 24 ساله شیطان صفت / زینب 8 ساله قربانی شد + عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police لاغری خودکشی Suicide پلیس فتا اخبار حوادث خودکشی بیمار زندگی دنیا شوم عکس حوادث من کودک زن مردم دختر آزار و اذیت عروسی ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد

مدافع باتجربه رئال مادرید در مورد آخرین مسابقه ای از لیگ قهرمانان اروپا حرف زد که قرار است در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم در شرایطی که بازی رفت با نتیجه 2-2 تمام شد. 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی کنار کارلو آنچلوتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

5 قهرمانی اروپا و 412 بازی برای رئال مادرید؟ من خیلی به این دستاورد و پوشیدن پیراهن این باشگاه افتخار می کنم. ما تمرکز کرده‌ایم و از اهمیت این بازی آگاه هستیم. امیدواریم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. بسیار هیجان‌زده هستیم و به خوبی می‌دانیم که هواداران خوش‌بین هستند. امیدواریم فردا بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. 

 به آنچلوتی و کادر فنی اش مدیون هستیم

بخش مهمی از موفقیت ما به خاطر کارلو آنچلوتی و کادر اوست. کریم بنزما، مارکو آسنسیو و چند نفر دیگر رفتند. مصدومیت‌های شدیدی برای بازیکنان کلیدی پیش آمد اما عملکرد بسیار خوبی داشتیم، تا به اینجا تقریبا همه چیز را برده‌ایم. کارلو آنچلوتی و کادرش برای ما کارهای زیادی انجام داده‌اند.

 پیشرفت وینیسیوس

 پیشرفت وینیسیوس جونیور؟ وینی در همه چیز پیشرفت کرده است. او در تمام جنبه‌ها، تمام‌کنندگی، پاس دادن، تمرین سخت کوشی زیادی به خرج داده است. او حالا یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می شود. 

 آخرین بازی 

 وقتی مردم می‌گویند این می‌تواند آخرین بازی مودریچ یا ناچو باشد چه احساسی دارم؟ امیدوارم تا جایی که می‌توانم اینجا بازی کنم، امیدوارم آنها هم تا جایی که می‌توانند اینجا بازی کنند. اما شاید بازی فردا، آخرین بازی لیگ قهرمانان آنها در سانتیاگو برنابئو باشد که البته امیدوارم این گونه نشود. خواهیم دید چه پیش می آید.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خوسلو: به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند، خوشحالم!
  • یازدهمین جشنواره ورزشی زندگی به توان سلامتی-یزد
  • کیومرث هاشمی: در نامه به تاج دغدغه هایم را مطرح کردم
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • ردپای زن معتاد در قتل شوهر خواهرش
  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!