Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:32:30 GMT

حدیث روز/ سخن امام علی(ع) درباره نوری که هرگز خاموش نشود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۱۹۵۷۵

حدیث روز/ سخن امام علی(ع) درباره نوری که هرگز خاموش نشود

امام علی علیه السلام: پیروی کنید نوری را که خاموش نشود، و چهره ای را که کهنه نشود، و فرمانبردار باشید و تسلیم دستور آن باشید که با تسلیم بودن هیچ‌گاه گمراه نشوید.

مشرق- امیرالمومنین امام علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام فرمودند:

نیکو کنید تلاوت قرآن را که آن سودمند ترین داستان هاست، و بدان شفا جوئید که آن شفای سینه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و پیروی کنید نوری را که خاموش نشود، و چهره ای را که کهنه نشود، و فرمانبردار باشید و تسلیم دستور آن باشید که با تسلیم بودن هیچ‌گاه گمراه نشوید.


متن حدیث: 

أحسنوا تلاوة القرآن فإنّه أحسن القصص و استشفوا به فإنّه شفاء الصّدور و اتّبعوا النّور الّذی لا یطفی و الوجه الّذی لا یبلی و استسلموا و سلّموا لأمره فإنّکم لن تضلّوا مع التّسلیم‏


 

«غررالحکم و دررالکلم، ٨١٢٨ ٤-ص ٣١٠»

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی حدیث روز سخن امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • برادر کشی در فارس
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود