Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیانیه ای به مناسبت راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس منتشر کرد و در این بیانیه آماده است: روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی با محوریت مظلومیت مردان و زنان و بچه های پاره تن اسلام، فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (18 خردادماه) اعضای و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در مناسبت فرارسیدن راهپیمایی یوم الله روز قدس بیانیه ای را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه با تاکید بر اینکه روز قدس تجلی وحدت امت اسلامی با محوریت مظلومیت مردان و زنان و بچه های پاره تن اسلام، فلسطین است، تصریح کرد: روز قدس برای دفاع از مظلوم و فریاد کشیدن بر سر ظالم و متکبر است. روز قدس فریادهای در دل مانده نزدیک به 70 سال تجاوز و کشتار و بی رحمی بر مردم بی دفاع فلسطین است.

 

این بیانیه می افزاید: سلام و درود خدا بر روان پاک و مطهر حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تیزبینی و درایت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز وحدت امت اسلامی برای دفاع از مظلومیت قدس شریف و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و اسرائیل کودک کش اعلام کرد.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) فلسطین را نماد همبستگی و اتحاد امت اسلامی برای نشان دادن قدرت و عظمت اسلام و سستی و ضعف رژیم غاصب صهیونیستی دانست و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محور این فریاد از دل برآمده جهان و جوش و خروش با معرفت و شور و شعور با بصیرت است.

 

در این بیانیه آمده است: حمایت از فلسطین و قدس به تعبیر مقام معظم رهبری از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات بخش و سعادت آفرین آن است. و در این راه ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس ایستاده ایم و شعار مرگ بر آمریکار و مرگ بر اسرائیل از زبانمان نخواهد افتاد.

 

در این بیانیه یادآور شده است:  ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از همه امت اسلامی و گروه ها و جریان های سیاسی و فرهنگی کشور برای حضور باصلابت در راهپیمایی حمایت از مردم بی دفاع فلسطین در روز قدس دعوت می کنیم تا بار دیگر با مشت های گره کرده و فریادهای وحدت آفرین ضمن یادآوری حساسیت زمان حاضر و اقدامات استکبار جهانی برای شکستن وحدت و یکپارچکی امت اسلامی با استقرار سفارتخانه رژیم غاصب صهیونیستی در قدس سعی در عادی سازی روابط و تسلط بیش از پیش بر آن منطقه و نیز با حمایت از اقدامات گروه های تروریستی فعال در کشورهای اسلامی سعی در به انحراف کشیدن افکار عمومی از مسئله اول جهان اسلام که همان آزادی قدس شریف است و مصونیت بخشی به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را دارد مقابله کنیم و از کلیه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی انتظار داریم تا همچون گذشته با رصد کامل فعالیت ها و تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و فرهنگ غنی تشیع با درایت و قدرت با آن ها مبارزه کند و بر حیله و مکر آن جنایتکاران منحوث تاریخ فایق آیند.

 

در پایان از پروردگار متعال سلامتی و طول عمر پربرکت و باعزت برای امیر قافله بصیرت و استقامت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و توفیقات روزافزون را برای امت اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران عزیز و همه اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه و مجموعه های انقلابی را مسئلت می نماییم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر ماه رمضان نمایشگاه قرآن کریم شب های قدر امام خمینی ره مقام معظم رهبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نمایشگاه قرآن قرآن کریم بیانیه روز قدس حضور در راهپیمایی روز قدس راهپیمایی روز قدس اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی هشتم اردیبهشت ماه، در جلسه قرارگاه استانی مساجد استان لرستان، که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: ما هر آنچه که داریم از وجود پر خیر و برکت مساجد است، ما باید بتوانیم خدمات مسجد را خوب جلوه دهیم و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی یک سری تشکیلات مانند پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، در کنار احداث و توسعه مساجد تشکیل شد که بسیار ضروری است و باعث شده به غیر از شرکت در نماز جماعت، جوانان و نوجوانان به واسطه برنامه‌های متنوع به مسجد سوق پیدا کنند.

شاهرخی بیان کرد: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد، در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مردم و حضور مستمر روحانیان و بسیجیان در محلات، تشکلاتی همچون ستاد تسهیلگری تشکیل شد که توفیقات خوبی در این راستا نصیب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مجموعه امور مساجد استان نیز با صبر و حوصله اقدامات خوبی انجام داده، برنامه‌ها و مصوبات ارزشمندی را در راستای توانمندسازی ارکان مسجد عملیاتی کرده که تشکیل این ستاد و کارگروه دنباله همین موضوع است.

وی تأکید کرد: قرارگاه‌های مساجد باید باعث شود که روز به روز شاهد تغییر و تحول در سطح محلات و جامعه باشیم و انتظار است که با برگزاری چنین جلساتی، ظرفیت‌های استان در جهت رونق امور مساجد ارزیابی و آن‌ها را به کار بگیریم.

شاهرخی افزود: ما جوانان و نوجوانانی داریم که از بابت انقلابی‌گری و عقیدتی و کار جهادی از نسل گذشته اگر جلوتر نباشند عقب‌تر نیستند، در اختیار قرار دادن خدمات آموزشی، پژوهشی، تفریحی و سرگرمی از سوی سازمان‌ها، نهادها و ادارات مختلف به جد باید پیگیری شود، از آنجایی که این قشر از جامعه منبعی برای درآمد ندارند و مشتاقانه برای اوقات فراغت و کارهای فرهنگی مساجد مراجعه می‌کنند، باید این خدمات در اختیار آنان قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند