Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين-ايرنا-رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قزوين گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس فردا جمعه در 120 نقطه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمين علي قابل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: امسال علاوه بر مرکز استان و مراکز شهرستان و بخش ها، در سطح برخي روستاها نيز راهپيمايي روز قدس برگزار مي شود تا شاهد تحقق فرموده مقام معظم رهبري مبني بر حضور حداکثري و دشمن شکن مردم در راهپيمايي روز قدس باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مسئول همچنين گفت: در شهر قزوين 2 مسير شامل مسجد وليعصر(عج)، خيابان آيت الله طالقاني، ميدان آزادي و خيابان امام خميني(ره) و ميدان ميرعماد، خيابان نادري، ميدان آزادي و خيابان امام خميني(ره) براي راهپيمايي فردا تعيين شده است که به مسجد النبي(ص) ميعادگاه نماز جمعه ختم مي شوند.
وي با بيان اينکه شروع راهپيمايي روز قدس ساعت 11 است،ادامه داد: همچنين مراسم روز جهاني قدس در تمامي شهرستان هاي استان قزوين و شهرهاي تابعه آنها به سمت مصلي هاي نماز جمعه برگزار مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين قابل، حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس را يک وظيفه شرعي و ديني برشمرد و گفت: حمايت از مظلوم و مقابله با ظالم از مباني دين اسلام به شمار مي روند.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري پيرامون اهميت روز جهاني قدس،اظهار داشت: بدون شک با توجه به وقايع روزها و ماه هاي اخير راهپيمايي امسال پرشور تر و گسترده تر از سال هاي قبل برگزار خواهد شد.
اين مسئول خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن اعلام حمايت از فلسطينيان مظلوم نمايش دوباره اتحاد و انسجام ايرانيان و مشت محکمي بر دهان دشمن محسوب مي شود.
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين افزود: از همه شهروندان غيور و سرافراز قزويني دعوت مي کنيم تا با حضور پرشور، انقلابي و حماسي خود در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن اعلام حمايت خود از آزادي قدس شريف، با سردادن شعارهاي `مرگ بر آمريکا` و `مرگ بر اسراييل` نفرت و انزجار خود نسبت به جنايات استکبار جهاني و رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم فلسطين را بار ديگر به نمايش دربياورند.
6101*3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)

دریافت 123 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهر هشتبندی از توابع شهرستان میناب در اجتماعی عظیم و راهپیمایی بزرگ در سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام و هفتمین روز از درگذشت عالم جلیل القدر استان هرمزگان آیت الله رئوفی به خیابان آمده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096639

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)