Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری بامداد پنجشنبه از وقوع انفجارهای شدید در شهر «الصدر» در بغداد، پایتخت عراق خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گزارش‌های اولیه حاکی است این انفجارها در نزدیکی یک حسینیه در شهرک صدر بغداد اتفاق افتاده‌اند و بر اثر آن دست‌کم سه نفر جان باخته‌اند.

وزارت کشور عراق با تأیید وقوع این انفجارها محل وقوع حادثه را در نزدیکی یک حسینیه در شهرک صدر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت انفجار به حدی بوده که صدای آن در مناطق اطراف شهرک مذکور مانند منطقه الرصافه شنیده شده است.

آمارهای اولیه از انفجارها در حسینیه شهرک صدر بغداد حاکی است دست‌کم سه نفر بر اثر این حمله تروریستی جان باخته و ۲۰ نفر زخمی شده‌اند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی را در شهرک آویویم با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی در شهرک شتولا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردیم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک موشک ضدزره به منزلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

کد خبر 6097558

دیگر خبرها

  • پیام تصویری حماس درباره کشته شدن اسیر اسرائیلی
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند