Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ملت باقدرت پشت رهبری ایستاده‌اند، گفت: برخی که از رهبری فاصله می‌گیرند درواقع به خودشان پشت پا می‌زنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی پورمحمدی شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی اعضای جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در حسینیه جوادالائمه (ع) اصفهان با اشاره به عملکرد نظام در عمر چهار دهه‌ای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم اصفهان از پیش از انقلاب اسلامی تا امروز تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی برای اعتلای کشور انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت روبه‌جلوی انقلاب اسلامی در مواجه با مشکلات

وی با بیان اینکه باید بررسی کنیم تاکنون انقلاب اسلامی چقدر موفق بوده است، گفت: در حال حاضر زمان مناسبی برای بررسی عملکرد انقلاب اسلامی است تا بر اساس آن یک راهبرد بلندمدت برای آینده کشور نوشته شود.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: انقلاب اسلامی تاکنون توانسته در مواجهه با فراز و فرودهای فراوان پیش پای خود حرکت روبه‌جلو داشته باشد.

وی با بیان اینکه نسل جدیدمان در مورد انقلاب اسلامی ابهامات زیادی دارند، اظهار داشت: باید در وهله نخست وضعیت فعلی‌مان را به‌خوبی تشریح کنیم، مقام معظم رهبری می‌فرمایند جنگ روانی فوق‌العاده شدید و قوی علیه کلیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن وجود دارد؛ دشمن کمترین ضعف را با هجمه سنگین گسترده نشان می‌دهد؛‌ مراقب باشیم مقهور این جنگ روانی نشویم.

بخش بزرگی از فکر و ذهن ترامپ و هیئت حاکمه آمریکا درگیر انقلاب اسلامی است

پورمحمدی گفت: انقلاب در نگاه کلی دارای دستاوردهای بزرگی است؛ تلاش دشمن بر این است که به‌صورت دقیق و حساب شده شناخت از مکان‌ها داشته باشد؛ امروز اگر حجم نگرانی و احساس خطر جهان سلطه، جبهه استکبار و در رأس آن ابرقدرت خود خوانده آمریکا از انقلاب اسلامی را می‌بینیم به دلیل صلابت و تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: بخش بزرگی از فکر و ذهن ترامپ و هیئت حاکمه آمریکا را انقلاب و جمهوری اسلامی گرفته است، باید بیندیشیم اگر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تأثیرگذار نیست چرا این‌قدر فکر آن‌ها را مشغول کرده است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه برجامی را که حتی ما به نفع خود نمی‌دانیم آن‌ها هم برنمی‌تابند، اظهار داشت: آن‌ها برای اینکه جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند ریسک مشکلات را برای خود می‌خرند و برای حفظ منافع خود و همراهانشان دست به بدعهدی و عهدشکنی می‌زنند.

وی تأکید کرد: اینکه نظام صهیونیستی و اذناب منطقه‌ای آن در مورد انقلاب اسلامی دغدغه دارند نشان از تأثیرگذاری بالای نظام جمهوری اسلامی دارد.

تأثیر بالای گفتمان انقلاب اسلامی در جهان

پورمحمدی به دستاوردهای بزرگ امنیتی، سیاسی، اجتماعی و نظامی کشور اشاره کرد و گفت: کشور ما امروز از یک ظرفیت بزرگ تمدنی برخوردار است؛ رئیس سرویس اطلاعاتی فرانسه در اوایل دهه 70 شمسی گفت ما با تهاجم فرهنگی قدرتمند جمهوری اسلامی مواجه هستیم.

وی با اشاره به گفته ترامپ که عنوان کرده بود «در این منطقه هر جا می‌روم ردپای جمهوری اسلامی را می‌بینیم»، تأکید کرد: این ردپا براثر قدرت الهام‌بخش و تأثیر گفتمان انقلاب اسلامی است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز به سرمایه انسانی و سرزمینی کشور اشاره کرد و گفت: یکی از بحث‌هایی که همواره در کشور وجود دارد و بیان می‌شود مسئله ضعف مدیریت در کشور است؛ معتقد هستم جمهوری اسلامی از توان بالای مدیریتی برخوردار است که این از توانایی‌ها و ظرفیت‌های امروز جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در قله مدیریتی کشور یک چهره مدیر، سیاستمدار، دنیادیده، تجربه کسب کرده در عرصه‌های مختلف، دارای نگاه کارشناسی در موضوعات مختلف هستند.

پورمحمدی با اشاره به اعمال شدید تحریم‌ها و فشارها بر جمهوری اسلامی، اظهار داشت: اگر پا از این مرزها بیرون بگذارید نگاه کشورها این‌گونه هست که ایران کشوری قدرتمند است.

ادعای ترامپ برای اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران

وی با بیان اینکه ترامپ عنوان کرده که می‌خواهیم شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران به کار بگیریم، ادامه داد: علی‌رغم مشکلاتی که در داخل داشته‌ایم ولی نهادهای بین‌المللی نتایج منفی از ایران گزارش نکرده‌اند؛ حجم مدیریتی کشور بالاست فقط مشکل تعارضاتی داریم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز به وجود توان بالای مدیریتی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما نسبت به این مسئله کم‌توجه هستیم.

وی با بیان اینکه باید بررسی کنیم خروجی ظرفیت بالای فرهنگی، تمدنی، سرمایه انسانی و مادی کشور در بین مردم چه اثری دارد، گفت: نگاه مردم در این خصوص رضایت‌مندی کامل نیست و مطالبات زیادی را بیان می‌کنند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: میزان حجم محصولات کشاورزی کشور در سال گذشته نزدیک به 128 میلیون تن بوده است؛ سهم مصرف هر شهروند ایرانی از تولیدات کشاورزی روزانه 4.4 کیلوگرم است؛ سرانه مصرف روزانه سوخت هر شهروند ایرانی به‌طور میانگین 7 لیتر است که با نرخ 4200 ارز هزینه آن 22 هزار و 400 تومان می‌شود.

وی به وجود حدود 30 میلیون خودرو و موتورسیکلت در کشور اشاره کرد و گفت: با این حجم وسیله نقلیه برای کنترل آلودگی هوا چه راهکاری در نظر دارید؛ با این حجم مصرف انرژی رخداد آلودگی هوا در مناطق مختلف ما انکارناپذیر است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در تهران با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم، اظهار داشت: برای گذر از این شرایط بحرانی آب باید برنامه‌ریزی‌های دقیق داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سبک نظام مدیریتی، رفتار اجتماعی و سبک زندگی امروزی ما که در حال تعقیب هستیم نقطه اساسی اشکال ما است که نقاط قوت ما را به حاشیه برده و دشمن در این زمینه سرمایه‌گذاری و جنگ روانی خود را حول آن طرح‌ریزی کرده است.

دقیق، بدون تعارف و بدون رودربایستی خود را نقد کنیم

پورمحمدی رفتار اداری درون کشور را معیوب دانست و اظهار داشت: هر موقع اراده کردیم از اقتصاد نفتی فاصله بگیریم با مشکلاتی دست‌به‌گریبان بوده‌ایم که یکی از علت‌های آن مشکلات اداری درون کشور است.

وی با بیان اینکه در دنیا شاهد تغییرات بزرگ هستیم، گفت: دقیق، بدون تعارف و بدون رودربایستی باید خود را نقد کنیم؛ همه درون کشور باید این وضعیت را آغاز کنند تا به راه‌حل‌ها دست پیدا کنیم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نگوییم جامعه ما با دین و انقلاب فاصله گرفته است، گفت: فریب تبلیغات و جنگ روانی دشمن را نخورید، موج انقلابی و دین‌خواهی در جامعه همچنان قوی است.

وی با بیان اینکه ملت باقدرت پشت رهبری ایستاده است، اظهار داشت: برخی که فاصله از رهبری می‌گیرند درواقع به خودشان پشت پا می‌زنند.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد