Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنج شنبه و در آستانه روز قدس در پیامی به ملت ایران با اشاره به اینکه مردم کشورمان همه ساله به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کرده اند، افزود: روز قدس امسال، ویژگی های خاصی دارد؛ امسال علاوه بر اینکه هفتادمین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است، شاهد آن هستیم که بیت المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان برخلاف تمام مقررات و قوانین بین المللی از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی اظهارداشت: امسال همچنین شاهد ظلم و جنایت بیشتر بر مردم مظلوم فلسطین و بویژه ساکنان غزه هستیم و از سوی دیگر در ماه‌های گذشته شاهد دوره گردی بیشتر سران رژیم صهیونیستی به منظور ایران هراسی و تلاش علیه منافع ملت بزرگ ایران بوده ایم.

رئیس جمهور تصریح کرد: از همین رو از همه مردم عزیز ایران، دارای هر تفکر و اعتقادی هستند، انتظار دارم با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس، این پیام را به رژیم غاصب صهیونیستی بدهند که سرزمین فلسطین و قدس شریف را فراموش نکرده‌اند و آزادی قدس شریف همچنان آرمان مقدس ملت ایران و همه مسلمانان است.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: دور نیست روزی که ملت شریف فلسطین به خانه‌های خود بازگردند و مسلمانان بتوانند در قدس به عنوان قبله اول خود نماز برپا دارند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایران حسن روحانی روز قدس مسلمانان ملت ایران تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • کمپ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کارولینای شمالی و آریزونا برپا شد