Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@16:08:20 GMT

هیوندای جنسیس کوپه لوکس 2019

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۲۸۴۵

ما از ورود هیوندای جنسیس کوپه جدید بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم. این مدل قطعا یکی از مدل هایی است که از عصر خود فاصله گرفته است، و از بسیاری از مدل های دیگر که شبیه به او هستند پیشی گرفته است. بزرگترین پیشرفت در خوردوی جنسیس مطمئنا کاپوت جدید است. شما باید این مطلب را تا پایان مطالعه کنید تا متوجه شوید در مدل جنسیس جدید چه چیزهای خاصی وجود دارد و چرا تعمیر انواع خودرو هیوندای دارای حساسیت ویژه ای هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر رسمی زیادی در مورد این خودرو منتشر نشده است، اما ما موفق شدیم به لطف منابع نزدیک به مقامات هیوندا چند عکس را پیدا کنیم. بیایید هر آن چه در مورد جنسیس جدید می دانیم را با هم مرور کنیم.  
 
طراحی، استایل بهبود یافته در هیوندای جنسیس کوپه 2019
نام هیوندای جنسیس کوپه 2019 به تنهایی به شما می گوید که ظاهر این خودرو چگونه خواهد بود.  شکل واقعا عالی خودرو می تواند توانایی های آیرودینامیکی آن را بهبود بخشد و آن را به سطوح بالای آسمان بفرستد. اگر چه هیوندا رسما اعلام کرده است که جنسیس جدید با تغییرات کوچک یا حتی بدون هیچ تغییری عرضه خواهد شد، اما ما واقعا می توانیم برخی از تغییرات را ببینیم. اول، در بخش جلویی. بدنه کاپوت طولانی تر است و به آسانی می تواند ظاهر این خودرو را قوی تر و عضلانی تر نشان دهد. در انتهای کاپوت، ما می توانیم جلوپنجره عریض تری را مشاهده کنیم که انتهایش به سپر متصل شده است. هر دو سپر جدید هستند، اما سپر جلویی ظاهر بسیار جذابی دارد. چراغهای جلو در حال حاضر متصل به جلوپنجره و واقعا زیبا هستند.

یکی از مولفه های جدید هیوندای جنسیس کوپه 2019، چراغ های مه شکن نصب شده در سپر است که در حال حاضر روی سطح سرگلگیر قرار دارند. می بینیم که جنسیس جدید اکنون از چرخ های آلیاژی 20 اینچی برخوردار است. آنها بزرگتر از قبل هستند و قطعا ظاهر قوی تری نسبت به قبل دارند. کناره های جنسیس جدید نیز کمی تغییر کرده اند. خطوط جدیدی به آن ها اضافه شده است و آینه های جانبی کمی بالاتر آمده اند. ایمنی خودرو نیز به همین دلیل افزایش یافته است. بخش عقب این خودرو بطرز شگفت انگیزی کاملا مشابه قبل به نظر می رسد، بنابراین هیچ تغییری ایجاد نشده است.  
 
استایل داخلی، کامل بودن و راحتیِ هیوندای جنسیس کوپه 2019
بخش داخلی هیوندای جنسیس کوپه 2019 بخش مهمی است که شرایط خودرو را بهتر کرده است. این بار، بخش داخلی از چرمی با نام تجاری جدید ساخته شده است. می توانید اطمینان حاصل کنید که مسافران بیش از هر زمان دیگری لذت خواهند برد. همچنین، واضح است که می تواند فضای داخلی بیشتری را برای مسافران فراهم کند. این به لطف سازمان دهی بهتر داخل خودرو است. بورد ابزار کمی جابجا شده است و حاوی دکمه های کمتری است. با توجه به دکمه های کمتر، ما می توانیم صفحه نمایش بزرگتری را روی آن قرار دهیم. به همین دلیل فضای بیشتری برای صندلی ها بخصوص برای ردیف صندلی های عقب ایجاد شده است.

با نگاهی به کابین جنسیس جدید، واقعا می توانیم تاثیرات بزرگ بی ام دبلیو جدید را بر این خودرو ببنیم. ما نمیتوانیم بگوییم از چیزهایی که آن ها به ما نشان نداده اند، خوشحال هستیم. حتی روشنایی محیطی نیز این بار بهبود یافته است تا مسافران احساس راحتی بیشتری کنند. سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته تر و مجهز به کارکردهای مدرن شده است. در داخل خودرو چیزی که واقعا فوق العاده است این است که صندلی های چرمی بهترین پشتیبانی را برای ستون فقرات مسافران فراهم می کنند. برخی از شایعات در مورد نسل جدید کوپه می گویند که پشت ردیف صندلی های جلو یک صفحه نمایش ویژه برای افزایش سرگرمی نصب شده است. این قطعا مسافران جوان عقب خودرو را هیجان زده خواهد کرد.  
 
موتور، قدرت، توانایی هیوندای جنسیس کوپه 2019
در حال حاضر تنها یک واحد موتور برای هیوندای جنسیس کوپه 2019 اعلام شده است. اما حتی این یک واحد برای چنین اعجوبه ای کافی است. این یک واحد دوبل توربوشارژ V6 خواهد بود که قادر است 430 اسب بخار را برای خوردو فراهم کند که شگفت انگیز است. نکته عالی در مورد این موتور این است که تحت این شرایط مصرف سوخت بسیار کمتری دارد که برای این نوع موتور کاملا شگفت انگیز و باورنکردنی است. ما بیش از حد هیجان زده هستیم تا زمانی که مصرف سوخت این موتور رسما اعلام شود. ما شما را مطلع خواهیم کرد.

قیمت و تاریخ تخمین ورود هیوندای جنسیس کوپه 2019
قیمت پایه هیوندای جنسیس کوپه 2019 دقیقا 41،000 دلار است اما می تواند تا بیش از 50،000 دلار هم صعود کند در صورتی که بخواهید بهترینِ آن را داشته باشید. تاریخ عرضه خودور هنوز مشخص نیست اما ما انتظار داریم حدود آوریل 2019 باشد

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها

احمد قویدل گفت: رئیس سازمان غذا و دارو در اطلاع رسانی اخیر خود در رابطه با داروی امیسیزومب، فقط به اثربخشی بسیار بالای آن نسبت به داروهای موجود اشاره کرد، در صورتی که این دارو علاوه بر اثربخشی بالا، برای بیماران هموفیلی با کمبود فاکتور ۸ که مبتلا به مهار کننده شدید هستند، برای دولت نیز کاملاً صرفه اقتصادی دارد. بی تردید اشاره رئیس سازمان غذا و دارو به این مزیت دارو می‌تواند در ایجاد انگیزه در شورای عالی بیمه برای تحت پوشش قرار دادن این دارو به شدت مؤثر باشد.

وی افزود: بر اساس مطالعات اقتصاد دارویی که در سازمان غذا و دارو و معاونت درمان وزارت بهداشت انجام شده است هزینه اثربخشی اقتصادی آن نیز تأیید شده و هزینه‌های این گروه از بیماران برای دولت حداقل یک سوم و در مواردی به نصف کاهش می‌یابد. مدیر عامل سازمان بیمه سلامت و رئیس صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج نیز در موارد متعدد درباره صرفه اقتصادی این داروی نوین اطلاع رسانی کرده اند.

قویدل ادامه داد: از دیگر محاسن مهم این دارو قابلیت تزریق زیر پوستی است که اساساً بیماران مبتلا به مهار کننده به خصوص کودکان را از رگ گیری های متعدد رها می کند.

وی افزود: رئیس سازمان غذا دارو در همین اطلاع رسانی اخیر از امکان تولید این دارو در داخل کشور نیز خبر داده که بی تردید این خبر هم موجی از امیدواری در جامعه هموفیلی ایران جهت بهره مندی از این دارو به وجود آورده است. اما متأسفانه تلاشی برای تحت پوشش بیمه قرار دادن این دارو شاهد نیستیم. این سازمان اختصاص بودجه‌های دارویار را در گرو تحت پوشش بیمه قرار گرفتن آن می‌داند، اما با دادن آدرس اشتباه، شائبه لوکس بودن این دارو را ایجاد می کند.

مشاور مدیرعامل کانون هموفیلی ایران گفت: وظیفه سازمان غذا و دارو است که نتیجه تحقیقات اقتصاد دارویی و نتیجه تحقیق هزینه اثربخشی این دارو را منتشر کند و شورای عالی بیمه را تشویق نماید برای صرفه جویی در هزینه‌های دولت نسبت به تحت پوشش بیمه قرار دادن این دارو اقدام فوری کند.

وی افزود: در حال حاضر برای بیش از ۱۱۰ بیمار هموفیلی مبتلا به مهار کننده شدید، این دارو تهیه و در شرکت‌های پخش موجود است و در مواردی دستور پخش نیز گرفته است. اما تأمین هزینه‌های آن در گرو تحت پوشش بیمه قرار گرفتن این دارو است که متأسفانه تا کنون توسط شورای عالی بیمه محقق نشده است. کانون هموفیلی ایران در این رابطه نامه‌ای قبل از سال جدید به شورای عالی بیمه ارسال کرده که متأسفانه تا کنون پاسخی داده نشده است.

قویدل در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تأمین این دارو چقدر هزینه دارد و منبع تأمین آن از چه ردیفی است، گفت: بر اساس اطلاعات ما رئیس صندوق بیمه بیماران خاص و صعب العلاج در نامه‌ای خطاب به معاون درمان وزارت بهداشت هزینه این دارو را ۵۵۰ میلیارد تومان اعلام کرده است. از آنجا که هزینه‌های دارویی بیماران خاص از سه منبع به صورت مشترک تأمین می‌شود (بیمه‌های پایه سلامت، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح، صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و یارانه دارویار)، بدیهی است که محل تأمین این بودجه در گام نخست باید از محل بودجه‌های داروهای عادی (آریو سون و فایبا) که این بیماران تا کنون استفاده می کرده اند، تأمین شود.

وی افزود: با توجه به روشن بودن مزیت‌های این دارو از نظر اثربخشی و اقتصاد درمان و همچنین سهولت استفاده بیماران از این دارو، هر تردیدی در تحت پوشش قرار دادن دارو به ضرر کشور و بیت المال است. متأسفانه در برخی اطلاع رسانی‌های سازمان غذا و دارو به گونه‌ای مطرح می‌شود؛ انگار این دارو لوکس است و حتی می‌گویند از کسانی که می‌خواهند از این دارو استفاده کنند، باید فرانشیز بگیریم!؟ واقعاً دور از انصاف است برای داروهایی که اثر بخشی کمتری دارند و هزینه‌های بیشتری به دولت تحمیل می‌کنند، بیماران از پرداخت فرانشیز دارو معاف باشند و بر عکس بیمار برای داروی بهتر، که هم اثربخش تر است و هم هزینه کمتری به دولت تحمیل می کند و بی تردید کیفیت زندگی آن ها را بهبود می بخشد، فرانشیز پرداخت کند.

مشاور مدیر عامل کانون هموفیلی ایران در پایان اظهار امیدواری کرد شورای عالی بیمه با تحت پوشش قرار دادن این دارو، موانع دسترسی این گروه از بیماران را به این داروی نوین برطرف کرده و از تحمیل هزینه‌های بیشتر به دولت جلوگیری کند. لازم به تاکید است معاونت اجرایی دفتر ریاست جمهوری در جریان کامل هزینه اثربخشی این دارو قرار دارد و گروه نخست بیماران با کمک این دفتر از این داروی نوین بهره مند شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها