Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@12:03:50 GMT

کمپینی از چهره‌ها برای نجات یک کودک بیمار

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۳۱۰۷

کمپینی از چهره‌ها برای نجات یک کودک بیمار

شماری از چهره‌های مطرح هنری آمریکا از جاد اپتاو کارگردان تا جک بلک بازیگر در کمپینی برای نجات جان یک بچه بیمار، گردهم آمدند.

خبرگزاری مهر: شماری از چهره‌های مطرح هنری آمریکا از جاد اپتاو کارگردان تا جک بلک بازیگر در کمپینی برای نجات جان یک بچه بیمار، گردهم آمدند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، برای نجات جان کارتر سرکار که از سندرم سن‌فیلیپو که به عنوان آلزایمر کودکان شناخته می‌شود رنج می‌برد، شماری از هنرمندان مطرح گرد هم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدنی پواتیه، سلنا گومز، جونا هیل، جیمی لی کورتیس، کیت مارا و ... از جمله این هنرمندان هستند.

ویدیویی تاثیرگذار با عنوان «آخرین شانس برای نجات زندگی پسرم از آلزایمر کودکی» شامل تصاویری است که پدر این کودک با چشمانی اشک‌بار درباره بیماری فرزندش منتشر کرده است. وی در این ویدیو توضیح می‌دهد که خانواده ۴ نفره آن‌ها شامل همسرش، دخترش سوفیا و کارتر پسرش با بیماری‌ای که این پسر ۶ ساله به آن مبتلا شده، چه آینده‌ای پیش رو دارند.

از هر ۷۰ هزار بچه، یک نفر احتمال ابتلا به این بیماری را دارد که به اعصاب حمله می‌کند. این بیماری ۲ تا ۶ سال پیش از این که دیگران متوجه‌اش شوند، سیر خود را شروع می‌کند و شامل مشکلات گفتاری، فراموشی، چالش‌های رفتاری و خواب کم می‌شود.

این خانواده یک صفحه اینترنتی برای جمع‌آوری یک میلیون دلار پول به راه انداختند تا بتوانند این پسر را پیش از آن که مغزش بیش از اندازه آسیب ببیند در یک کلینیک بستری کنند.

تا چهارشنبه بعدازظهر این کمپین که ۱۵ روز از شروعش می‌گذرد نزدیک به ۲۸۰ هزار دلار پول جمع کرده است. اسامی شمار قابل توجهی از چهره‌های مطرح از سلنا گومز گرفته تا جاد اپتاو، دبرا مسینگ، جونا هیل، جک بلک، جاش گروبان، ماریا شرایور، سیدنی پواتیه، جیمی لی کورتیس، کیت مارا، نیکلاس هالت، اسکات ایستوود، کارن گیلان، مگان ترینور، مدی زیگلر، الیزابت برکلی و... در این کمپین مشاهده می‌شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003SgP

منبع: فردا

کلیدواژه: هنرمندان نجات کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت

به گزارش «تابناک»، حمید محبوبی شامگاه جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

گفتنی است، روز گذشته ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌جو فرد غرق شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • دومینوی آسیب‌
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد